tirsdag, oktober 07, 2008

Tha Weekend!

Magic Mountain!! Woohoo!

Ole syntes at turen på parkeringsplassen til bilene var det artigste!
HAHAHA!! Dere skulle sett ansiktet til fyren i kassa når Christine helte ut pengene på disken!
Turtelduene!
Samlet igjen!!Så godt å se deg igjen!!!
So, Christine - blondes DO have more fun, right?? De får i alle fall nok oppmerksomhet! hahaXD
Dette er et morsomt bilde... Spesielt to viktige ting å legge merke til... Jamie's model-look og håret mitt som flagrerXD HAHA - ok, og Yngves herlige smil!
Gutta boys å Tina! Takk G og Ole for at dere ser litt i kamera:)


Som dere ser her, var helga mi helt fantastisk... Var såå sykt godt å være med gjengen igjen, og føle seg heeelt hjemme.... Alt var som før, og jeg glei rett inn... Takk alle sammen for å være så sykt herlige mennesker :)!!

Når jeg ankom Ontario Airport på fredag, tenkte jeg at jeg skulle finne noe til Ole Jørgen som hadde bursdag... Fant en nice t-skjorte som det sto California på, og sto og så på forskjellige størrelser, da en securityvakt kommer forbi... "That would look really good on you!" sier han og går videre forbi... Lengre nede finner jeg Joel som står og venter... Et koselig gjensyn! Jeg henter bagasjen, går på do, og står spent og venter på bilen med mennesker fra mine drømmer! :D

JA, det var et LYKKELIG gjensyn... Jeg vet ikke om jeg har vært så rent lykkelig før... Var ingen hinder whatsoever... Bare rein og skjær lykke! Alle spurte masse spørsmål, og jeg prata og prata... Stemmen min er fortsatt ødelagt.. jeg høres ut som en mann!! Men men, det får det være verdt! Var så godt å sitte i bilen og bare kunne ta på dem og gi dem så mange klemmer jeg ville... jeg måtte bare kjenne på de innimellom og sjekke at de virkelig var der... Var så rart å se mine to vidt forskjellige verdener møtes på den måten.. For Sør-California var ikke så veldig forskjellig fra her jeg bor, egentlig... Veldig likt.. Er enda finere her jeg bor, synes jeg... Er ikke så mye shabby og skittent og sånt... Vi kom til Drayson center på Loma Linda University's campus, og jeg fikk hilse på resten av gjengen... Såååå sinnsykt deilig å se dere, altså!! :)

Så dro vi på geoscience, og hørte på foredrag fra paleontologer, biologer osv, osv... Var litt artig å kjenne igjen uttrykk fra naturfagstimene jeg har på skolen min, og ellers snakke litt med professorene etterpå... Vær forsiktig med å 'putte 50 øre på dem'!! Så bar det ut i ørkenen til et stort factory outlet... Masse butikker å fråtse i... Fikk endelig kjøpt meg en ryggsekk, så det er veeeldig deilig å ha på skolen!! Fin er den også, roxy:) Ellers kjøpte jeg en tøff t-skjorte til pappa som har hatt bursdag, og sendte den med Alexander... Var en artig smoothiefyr der også:) haha! Elsker hvor mye service de har her.. hver eneste gang du kommer inn i en butikk er det: "Hello! How are you doing today?" der kunne nordmenn hatt noe å lære av!

På sabbaten var vi i kirka på campus... utrolig fin og pastoren så ut som en talkshow host.. hun var sinnsykt pen og sminket, og oppførte seg litt som Oprah! Når jeg snakka med Dale og Kathy i ettertid, sier de at hun er veeeldig kjent, og en av de 5 beste SDApastorene i USA!! Hun hadde en "kraftig" tale i ordets riktige betydning... Var høylydt og livlig:) Enig, folkens? Var heftig hun;D Så, etter å ha snakket litt med ungdommen der om de kjekke guttene fra Norge kjørte vi en golfbil tilbake til treningssenteret der vi hadde tingene våre... Så bar det til et Skandinavisk treff hos en familie med basseng og boblebad... Koselig altså!! Men litt kjipt at de trodde jeg var Amerikansk, og ikke norsk:/ Huff! ;D

Etter besøket dro vi på Best Buy, der omtrent 90% av alle kidsa kjøpte Ipods... haha! I don't even have one!!XD Jeg hadde det gøyest når vi kom tilbake til treningssenteret og jeg spilte Tennis med Melissa og blei kjent med en fyr som jobba der... Han var ikke stygg å se på, akkurat!! Utrolig koselig fyr, det skal være sikkert!! Har nok en del jenter i ryggen som støtter meg på det punktet:P

MAGIC MOUNTAIN = FUUUUUN!!! Masse forskjellige berg og dalbaner og heftige turer... Jeg må si jeg likte X2 best, det kilte skikkelig i magen!! Artig å dele det med deg, Christine... Gla vi ikke sa ja til å sitte med de kara foran oss i køen, selv om de var fryktelige fine... HAHAHAHA!!XD Batman var også drifet, og jeg tenkte på Patzi hele tida når jeg gikk inn der med armbåndet og greier på... :) Var ganske sliten etter den dagen, ja... Så deilig å slappe av i boblebadet og svømme litt med gode venner etterpå!

Mandag var jeg trøtt, sliten, ikke så interessert i å shoppe så mye som alle andre, men var med rundt omkring og prøvde å gjøre det beste ut av tida mi med dem!! Såååå trist å måtte si hadet igjen, men men... Lykken måtte jo ta slutt eventually... Jeg skulle absolutt ønske at de kunne være her med meg, men jeg må innrømme at jeg er gla for at jeg ikke skulle dra med dem tilbake til Norge... Her er det like varmt ennå, palmetrærne vaier i vinden, og jeg har det ganske spennende på skolen hver dag... Homecoming er det til og med denne uka... Selv om jeg ikke er med i sketsjen lenger...:( De kutta meg ut, siden jeg var borte fra øvelsene på fredag og mandag... Men slapp av, det var verdt det for å møte dere, folkens:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Detta hadde jeg gleda meg til:O)
Herlige bilder, og tekst som flyter over av tilfredshet. Det er god lesning, det! Så er det tilbake til hverdagen, ikke akkurat kjedelig den heller! Hvordan gikk besøket på college?

Anonym sa...

Det var heerlig å besøke deg igjen, Melinda=) Deilig å bare se deg og høre stemmen din. Må inrømme du har blitt litt mer amerikansk siden sist..:P haha! Men det var en digg helg! Jeg storkoste meg! Var så trist å si hade til deg der nede, nå er det enda lenger til neste gang:( I love yoU!!

Melissa sa...

Takk for en fantastiks helg! Jeg ble skikkelig glad inni meg da jeg leste bloggen din og kom på alle de koselige tingene vi har opplevd. Tross en dundrende hodepine og snudd døgnrytme har jeg det bra her tilbake i Norge. Jeg og Christine skal prøve å komme oss hjem i dag, med buss. Helt hjem. Det skal nok bli deilig!
Har du hørt fra fan-freakin-tastic Jordan enda? Tell me if u do!!! Det var dritkult å være machtmaker, og jeg håper det blir noe:D
Love u my american girl <3

Anonym sa...

Tell me..hvem, hva, hvor.. fan-freakin-tastic Jordan?

Anonym sa...

BATMAN babeh ^^ han är där hela tiden ju... pappa såg han med förra året, så i guess jag måste dit å se han med (Y) trevligt trevligt :]

Anonym sa...

åh vad härlgt. är verkligen jätte glad för att du fick träffa alla. bra att du hade det kul. Alla bilderna va jätte trevliga..and u look great. pusss