mandag, oktober 20, 2008

Sorry, blir ikke tid til noen ordentlig blogging i kveld... Uansett ganske eventløs dag... Skole, trening (svømte over 2000 m), lekser, One Tree Hill. Folka likte tattooen min, da:D haha! I morgen skal vi ta sånn panoramic picture av heeele class of '09. Det er vel rundt 4-500 mennesker, det.. Som skal opp på veggen sammen med de andre klassene som already har graduated... nå hopper jeg i sengen! Vi spiller kamp mot Fremont i morgen, det er det eneste laget JV har tapt mot... Vi burde klare å slå dem i morgen, asssss:D Også er det noe som heter Senior Day i morgen, da blir vi seniorsene på laget hyllet med blomster og greier for det er siste Home Game:) Så i morgen blir bra blogg, hvis jeg får tid:P natta <3 ha en strålende tirsdag! og husk, når du er ferdig med tirsdag, er du ca. halveis i uka, og da er det snart helg igjen:D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Går det ikke å få tilføyd en É på den fine t-skjorta di? Synd å måtte hete "kost" når man egentlig har så fint navn. Ha en fin dag og... God kamp! Klæm

Anonym sa...

nååh! du er jo søt, da<3
UBERKUUL t-skjorte! ;D
love u, hon<3

bz(:

Anonym sa...

Lykke til i morra, hooon! <3

Melinda sa...

mom: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med t-skjorta.. Kunne jo skrevet på med en tusj, men blir så stygt.. så nå er det bare mitt nye kallenavn.. haha...

bz- Takk (who are you?)

Takk Henri:D

Anonym sa...

EBZ; VEL ;D