søndag, juli 20, 2008

Oppdateringer!!


Siden jeg er helt ny på detta med blogging, blir det nok en del ting jeg må ordne etter hvert, rett og slett fordi jeg ikke vet åssen man gjør detta...

Det første, er at jeg har funnet ut at alle bildene mine blir automatisk lagt inn på Picasa Web Albums, så du kan finne dem samlet på: http://picasaweb.google.com/melindabroome/IkkeGlemMeg?authkey=a5dsGcpuAys


Jeg har også fått ordnet det slik at alle kommentere, uansett om de har konto her eller ikke - så bare skriv i vei, folkens:) Det var noen jeg sa til at de måtte skaffe seg account, bare glem det, dere kan fint skrive uten:)

Takk for alle kommentarer så langt, synes det er veldig koselig å lese:) Keep it up!!

klem

8 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann! Heldi du! Usa å greier! Du får ha lykke t på ferden:) Ska sjekk innom bloggen din innimellom. Hils familien BroMMè fra mæ :P

Anonym sa...

Hehe - det skal jeg gjøre;) Koselig at du stakk innom!

Anonym sa...

Fin blogg du har skaffet deg =)
Kommer til å bli trist på skolen uten deg der <'3, men du må ha det kjempegøy i USA ;P
<3

Anonym sa...

Det skal jeg nok klare, tror jeg!:) Men kommer til å savne dere veldig!! Prøv å holde klassesamholdet vedlike uten meg der, da, Gry;) hehe.. klem<3

Melissa sa...

you need to update us some more, young lady :D

Melinda sa...

Men jeg har jo ikke dratt ennå.. Er det noe spennende å lese da, mon tro?

Anonym sa...

Hei, jeg er skal også være utvekslingsstudent nå :) Jeg reiser med speak. Ville bare si lykke til ;) Du får det sikkert utrolig fint!

Melinda sa...

Skal du? Hvor skal du, da? Når reiser du? Har du også blogg? Eller msn, eller no?