mandag, juni 08, 2009

Fler bilder

I dag var det senior picnic på Santa Cruz boardwalk og det var superduperfantastisk gøy det også, akkurat som prom. Jeg fikk heldigvis ladet noen batterier og tatt bilder denne dagen, så dere kan kose dere på facebook! Her er noen smakebiter, for de ekstra nysgjerrige:


Jeg og Amanda i tømmerrenna

View from the 'sky'

Ari i fartaaa

Meee

Gjengen mens vi venter på bussene...

Og for alle dere med promdilla (som meg). Her er fler bilder:


Daten min var så populær at jeg måtte dele han med flere jenter... hahahah


Jamie og jeg på toalettet på restauranten :P

Jamie og jeg utenfor huset der vi tok bilder.

Jeg vet det er uklart og langt i bakgrunnen, men jeg liker dette skikkelig.. for det er så genuint og ekte :)


Ok. Dette er mer pinlig enn det virker. Jenta ved siden av meg pleide å være sammen med daten min....

Amanda, my love <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPzIuL0ervasp39EQwjElgVbG7NT-w5VqFkomkNP0Mc6PJzKey0s3dW73XVEhPrlfKNyo7PjLgm16I9EZrI1kDjsWwgu6AxOWQpb_G6MRVoibHCkS-V9OoEoYOrnnM3inC1TZmEQtVWmmv/s1600-h/yo+bro.jpg">
Jeg har aldri hevdet at jeg er den mest elegante... Men vi hadde det såååå gøy sammen :)

Human sandwich

Jepp. Dette er Georgiya, eksen hans... lol

Jessica, my beloved brazilian, me and Giya.

Ari, Giya og jeg.

Christina som jeg har gått i Economics og English sammen med...

Dallas og Niral, datene til Dianne og Giya. Men hvem bryr seg? Jeg skulle bare vise dere litt av baksiden av kjolen :P

Lat som vi snakker og ler! Hun er fra Bulgaria, kom hit i 8.ende klasse eller no.... Foreldrene hennes tok masser av bilder og ville ha oss til å gjøre masse rare ting fordi det skulle se mer 'naturlig' ut :P

Øss tre igjen da. Ari, Giya og jeg...

3 kommentarer:

mamma sa...

Kjempefine bilder!! Det første spesieeeelt fint:) Klæm

Henrii sa...

Masse fine bilder:) Enig med LInda, det første var veldig veldig fint!:) Veldig fin kjole også, Melinda! Nesten litt kongelig, hah:) lucky babyy

patzi sa...

jag har ju redan sagt det, men ååh va fin du va! du skiner verkligen i klänningen ^^
Jag har inte hittat en klänning till michelles bröllop än... steph köpte sin i förrgår. så nu måste jag ut å leta!! kramkramkramkram