søndag, juni 07, 2009

Proooooooooom!!!

Jeg har egentlig MASSE å skrive om fra i det siste, men ingenting er så viktig som prom!! Jeg har ikke noe kamera, men det var mange som tok bilder som ikke har lagt ut på facebook ennå... Og pappaen til Vanessa tok bilder av meg og Paul når vi gjorde den tradisjonelle corsage og boutinnere-rutinen. Så jeg må dra til henne og få de :P Dagen min startet med at jeg sov over hos Victoria fra kirka og dro med henne og Danielle (som også sov over) til kirka om morgenen. Vi hadde en kjempekoselig kveld, selv om jeg prøvde å legge meg ganske tidlig. I kirka hadde jeg ei lita jente på fanget, som ikke var så veldig liten egentlig. Kanskje rundt 4-5. Og hun distraherte meg så mye så jeg nesten ingenting med meg... Vicky kjørte meg hjem også måtte jeg si hadet til henne for godt, fordi hun skal på ferie og når hun kommer hjem så har jeg dratt til Norge :( det var såååå trist!! Hun har vært en veldig god venn av meg siden Desember da jeg møtte henne på GYC.

Vicky

Anyways.. Da jeg kom hjem hjalp bestevenninna til Stephanie (yngste vertssøstra mi) å fikse håret mitt. Hun krøllet hele greia og satte opp deler av det. Så dro jeg over til Vanessa og tok på sminke og kjole med henne og Ari. Rundt klokka 17 kom Paul og hentet meg, og vi tok bilder i hagen til Vanessa. Vi tok også bilder da han tok på meg corsage (armbånd med blomst) og jeg tok på hans boutineere (blomst i knapphullet på dressen). Så kjørte vi til May's hus der vi tok bilder med masse andre folk også fylte opp bilen til Paul og dro og spiste på Black Angus. Vi var en del folk, men jeg og Paul satt i en liten bås sammen med et annet par, Julie og Scott.

Unnskyld for ansiktsuttrykket. Bedre bilde kommer! Vi hadde en kjempeartig middag, lo masse :) Og når regninga kom så hadde vi nok penger, i motsetning til det langbordet ved siden av oss. Regninga er per bord, ikke per bord eller par - så de opplevde at de manglet masse penger og ingen ville innrømme at de ikke hadde lagt nok. Vi blandet oss ikke inn, men vi måtte vente på dem, fordi de kjørte også i bilen til Paul. Når vi endelig kom oss i bilen igjen så satt mange av dem og diskuterte, mens jeg og Paul satte på radioen og sang og danset i steden for :P Ingen skulle få ødelegge vår kveld!! :) Vi kom fram - til et SLOTT!! Det var sååå nydelig, men en vakker hage med palmetrær osv. Utenfor sto noen lærere og ønsket oss velkommen, og Paul kjente alle sammen, så vi måtte gå hele runden og hilse på. Men det var bare koselig, og man fikk mange komplimenter :) Når vi kom fremst i køen for å komme inn måtte vi vise ID-kort og billett, og en fyr ba oss å åpne øynene stort så han kunne se om vi var påvirket eller ikke. Så stemte vi på prom queen og king, og gikk til underetasjen for å ta bilder. Der møtte vi også mange folk som vi ikke hadde vært og tatt bilder med før, så vi fikk sagt hei og tatt bilder og sånn. Skikkelig surt at jeg ikke hadde kamera, men kameraet jeg hadde lånt hadde tomme batterier (selv om jeg hentet det fra laderen personli!!!) suuurt!! Men noe jeg har lært dette året, er at det handler ikke om at bildene etter på ser bra ut og at du kan VISE til andre at du hadde det gøy. Det handler om at du HAR det gøy, lever i øyeblikket og bare nyter alt sammen. Så, hvis du absolutt må - kan du heller fortelle historier om hvor gøy det var...

Vi tok et koselig bilde håper jeg, (sånn med fotograf) blir spennende å se hvordan det var... Så gikk vi opp og hilste på mer folk og kom oss ut på dansegulvet. Der var vi king & queen!! hahahah.. Ja, vi hadde det mega-mega gøy. Han er en veldig flink danser, og det ble mye dansing bare vi to. Dere hjemme i Norge hadde nok syntes det var veldig dirty dansing, men jeg var komfortabel med det, fordi han krysset aldri grensa med noen grafsing eller noe sånt i det hele tatt - og den type dansinger bare sånt som er vanlig her. Det er CLOSE :P Anyways... Det var syyykt gøy, og han er utrolig morsom når han danser.. Er vanskelig å forklare. Jeg kan vise dere når jeg kommer hjem hvis dere bare spør meg :P Innimellom, når det ble for varmt og svett så gikk jeg/vi ut og drakk brus, eller spiste is eller kaker. Når klokken slo tolv var det dessverre over... Da fikk vi presset inn et par flere bilder og gikk ut i bilen igjen. Vi headet over til Dianne's hus og kom dit litt etter klokka ett. Der bare hang vi og spiste litt og snakket til rundt klokka 5. Da dro vi til Denny's og spiste. Jeg var supersulten, og etter vi hadde spist var jeg superkvalm og trøtt. Og jeg kom hjem 6.30 og sov til 14 :) Det var en perfekt kveld med en perfekt kjole og en perfekt date! Jeg kan ikke vente til å vise dere de bra bildene, men her ser dere litt i alle fall!! Here's a few more pictures that all of you with facebook have already seen ;P

Jenn and I



Kelly, Arjun, jeg og Paul



Ari, jeg, Kelly D, Monica og Kelly G.




Too many to mention. Men jeg er sur fordi vi måtte stå sånn, og jeg blokker Paul selv om jeg bøyer meg ned :(


Kelly, Arjun jeg og Paul igjen.

Trøøøøt klokka 6 om morgenen.



Jeg og Reaiah :)



Just me

Ikke klare for bilde. Hva er det han stirrer på??

5 kommentarer:

mamma sa...

Aaaartig lesning, og flott var du/dere!:) Skjønner du ikke at promdaten din lurer på hvorfor du gjemmer bort handa di, siden alle de andre holder i handa under bildet:)
Flott at prom'en høres ut til å bli vel så bra som du hadde håpet på. Du må ha sovet lengre enn til kl. 14. Jeg ringte hjemmefra kl.01 i natt, men da var du temmelig omtåkete, og da skulle vel klokka være 16 hos deg?
Hva skjer på skolen denne uka da?

Gina sa...

fantastisk!
høres ut som en drømmenatt, og du så ut som en prinsesse =)

Henrii sa...

Veldig fin kjole, Melinda:) Alle er jo SÅ fine, må jeg si!! Hørtes veldig gøy ut, og han karen din var kjekk i hvit:) Kos deg videre!! Nå er du snart hjemme.. =D og vi skal på roadtrip.. lookin forward too

steph sa...

Låter verkligen som en topppen prom.SNYGG du va!!!vet du jag hadde faktiskt tänkt att köpa gul klänning till michelles bröllopp, eller så blir det råsa^^ din klänning va verkligen fin.

Marlen sa...

Nyyydelig kjole og nydelig pike :)