tirsdag, juni 09, 2009

Utslitt

Etter graduation practice, dro jeg og jentene til Wahoo's og spiste lunsj. Dvs. alle andre spiste mat der, men jeg hentet frozen yogurt fra en butikk like ved og hadde det som lunsj.. mmm.. Jeg har vært utslitt i hele dag. Jeg skulle egentlig bli med noen av dem å se filmen "Up", men istedet dro jeg hjem for å slappe av. Så ulikt meg, egentlig. Har fått gjort en del, da.. Ryddet rommet så det er mer klart for når pappa kommer, vasket masse klær osv. For en liten stund siden satt jeg og så på facebook, og en av vennene mine hadde laget et album, she called it: The weekend of all weekends. Og det fikk meg til å tenke på alle tingene jeg har gjort denne helga, og at det er grunnen til at jeg er så 'ferdig'... Først hadde jeg presentasjoner og good bye rally på fredag. Senere på ettermiddagen opptredte jeg i en multikulturelt event som en danser i korean club. Jeg ble hentet derfra av Victoria og Danielle som kjørte meg hjem, hentet tingene mine og sov over hos Victoria. Jeg våknet der, spiste frokost og dro i kirka i San Jose. Derfra ble jeg kjørt hjem, hadde en liten tur innom safeway, krøllet hår og dro hjem til Vanessa. Så var det prom som tok hele 13 timer. Neste dag sov jeg over hos Ari. Så var det Senior Picnic hele mandagen - noe som tar masse energi. Også var jeg oppe ganske sent for å laste opp bilder fra dagen... Er det rart i jeg er sliten?? Nei! Ikke nok med at jeg er tappet for energi, men hele facebook-kontoen min er stappfull av bilder nå også... Helt sykt når liksom 20 stykker tar bilder og tagger osv.. hahaha! Nå gleder jeg meg masse til pappa kommer!! HÅper dere har en fin uke videre :) Jeg skal ut og gå på tur med Jessica, Peggy og hunden til Peggy nå! Skal bare gå å spise littegranne først!

Klem

5 kommentarer:

mamma sa...

Gratulerer!!! Du klarte å stå over en happening, og prioritere å slappe av og litt til. Det var noe nytt:))...Pappan din har reisefeber, men nå er det bare en time igjen til reisa starter..Han er heldig som snart får møte jenta vår!

Marlen sa...

Trur det blir bra å få fattern din nedover! Kos dere :D

Henrii sa...

Haha.. snakk om å gjøre mye! Du må være helt skutt i sommer! SÅ koselig at Thomas kommer, du må kose deg mye sammen med fattern din;)

Sunna sa...

Melinda, du må være så glad for at du reiste til USA i år. Du ser så lykkelig ut, og utrolig brun!!!! Det må være rart at du snart skal dra, og at ingen av vennene i Norge har vært i California og vil skjønne hvordan året har vært for deg! Det er kanskje litt bra også? Ditt første store skritt i ditt eget liv. Jeg håper du får holdt kontakten med de nye vennene i California, og jeg gleder meg til du kommer hjem. Jeg skal ikke gå på tvs til neste år, men jeg håper vi treffes så fort du er hjemme igjen. Stor klem fra Sunniva

Melinda sa...

Åååå Sunniva!! Så utrolig koselig å høre fra deg :)Ja, å reise til statene har vært et av de beste valgene i mitt liv, og det beste året i mitt liv:) Jeg er 100% lykkelig og ganske brun også, ja :D
Det er mest av alt trist at jeg skal dra, og har ikke gått opp for meg helt ennå tror jeg.. er så vant til livet her nå! MEN mange av vennene mine HAR vært i California. Så dem jo i Oktober! Men de vet ikke åssen High School opplevelsen er, og de kjenner ikke mine fantastiske venner her heller.
Så nei, de vil nok ikke forstå alt, men når jeg kommer tilbake til Norge må jeg prøve å tilpasse meg livet der igjen, tror jeg.. og ikke bare drømme tilbake til det lovende landet!! Trist å høre at du ikke går på TVS neste år, men vi mååå få til og treffes og catche-up når jeg kommer tilbake!!! Jeg lander den 7.ende juli!! Love to Sunniva from Melinda