tirsdag, juni 02, 2009

Start paa et nytt innlegg

Jeg har vaert superbusy, er helt sykt hvor mye jeg har gjort I det siste! Har så vidt vaert hjemme, og når jeg først ER hjemme, så går meste av tiden til å enten spise, sove, slappe av og se på TV. Og nettene til å gjøre litt lekser… Jeg har fått en severe case of senioritis.. Som betyr at vi som seniors blir skikkelig late, og ikke har lyst å gjøre nø skolearbeid, fordi vi ser sånn fram til å graduere! Hele den siste uka har jeg våknet av vertsfar som banker på døra og spør om jeg er våken. Svaret har som regel vaert: “Almost” eller “Nope, I will be, though” eller “Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz”. Denne helga var helt super!! Fredag dro jeg og Jessica med John, Reaiah, Arjun, Paul, Connie og Jenn til en gresk festival der Dianne skulle gjøre gresk folkedans! Etter hun hadde danset gikk vi rundt og spiste god mat og vi fikk til og med prøve og danse! Lillebroren hennes, Roger, kunne også alle dansene (de går I en gresk ortodoks kirke med masse kultur), og jeg kjenner Roger fra mine vannpolo-dager.. Så han dro meg med ut på dansegulvet titt og ofte, og jeg hadde det kjempegøy!! å
Rundt klokken 22.30 dro vi hjemover. Jeg, Jessica, John, Paul og Arjun dro til skolen der de hadde et tennis-maraton til inntekt for kreftresearch. Vi hang der og snakket med litt folk og sann. Blant annet mattelaerern min spilte, og rektor på skolen. Noen av gutta hadde saanne titler I aarboka. Sann: mest kreativ, mest involvert osv. Saa naar vi gikk og hilste paa rektor saa var det det han kalte dem. Saa kom han til meg, da kalte han meg: Best Voice :D Selvsagt har jeg ikke den titlen I aarboka, da:P hahaha… Anyways.. Vi gikk ut paa track and field banen og fant et tau og hoppet I hoppetau og tok bilder. Det var saa sykt goey og jeg lo saa mye at jeg trodde jeg skulle sprekke… John tok bilder, saa jeg skal vise dere senere…
Loerdag var det graduation-gudstjeneste I Mountain View Central church, saa jeg dro dit og satt sammen med noen venner fra min kirke. Fordi en av gutta fra der gaar I klasse med Liz. Etter gudstjenesten dro jeg hjem til dem og ble kjent med flere I familien deres og venner, ogsaa kom resten av ugndommene fra Ephesus senere ogsaa! Klokka aatte dro vi paa mer graduation-greier. Dette var et saant program med barnebilder og historier og hyllest til venner osv. FRYKTELIG langtekkelig. Og etterpaa maatte jeg bli igjen aa holde vertsmor med selskap.

1 kommentar:

Henrii sa...

Åj, hørtes ut som du har fått gjort en del ja:) Du har enda ikke gratulert meg med lappen? kremt kremt.. haha.. jaja.. kos deg videre, busy woman!