onsdag, april 22, 2009

fun day!!

Da jeg kom til skolen klokka 12 var det lunsj, og best buddies møte.. Min best buddy (person med psykisk utviklingshemming) var ikke på skolen i dag, så jeg satt med noen andre jeg kjenner godt og gjorde dagens aktivitet. Det var å lage iskrembegere fylt med muffins og ta på glasur og m&m's eller skittles... Iskrembegerne med muffinsene var ferdiglaget og glasuren også, så det var bare for oss å smøre det på og sånn:P men det skal være greit og enkelt!! ;)

Så var det halvtimes-lange timer 2,4,6 også var skolen ferdig rundt kvart på tre... Da gikk jeg ut og snakket litt med noen folk før Ari kom og hentet meg.. Vi dro til Dianne og det var heerlig:) Da vi kom var Sara og Dianne allerede i bassenget.. Jeg og Ari skiftet fort og hoppet uti.. Vi kastet vannpolo ball og snakket og gikk i boblebadet, og lå på solsenger osv.... :D Det var såå digg! Ikke sånn supervarmt i dag, heller... var vel rundt 25 grader hele tida, og det var bare perfekt. Rundt klokka fem eller noe sånt, dro vi hjem.. og jeg fikk så mye farge i dag! Gøy, får nå blir det littegranne kjøligere framover... Da jeg kom hjem så jeg på paradise hotell og løp meg en tur i nabolaget... Jeg klipte panneluggen min litt kortere, ser mye bedre ut.. Da jeg var ute og løp traff jeg på mora og broren til Vanessa. Hun fortalte at Vanessa elsket bursdagsgaven jeg hadde gitt henne tidligere på dagen! Hun kjørte meg til skolen, og jeg ga henne en lang, svart ramme fra Ikea som ser ut som en filmrull, på en måte, der jeg hadde laget en kollasje i hvert bilde av ting vi har gjort sammen. Jeg lot en være åpen til bilder fra graduation :) Hun fikk også en veldig fin ring hun kan bruke på prom eller no sånt!

over og ut
kaffegrut

5 kommentarer:

Henrii sa...

Du.. beklager hvis jeg ikke får kommentert på bloggen din nå. Men vi driver 100% på med musikalen, hele dager hele TIDA! Ferdig etter mandagen... Men jeg leser, men rekker ikke alltid å kommentere! :)
Jeg er glad i deg.. KOs deg i varmen. Nå er det faktisk ganske så heit her og. Love u

mamma sa...

Kult at du møter på kjente når du er ute:)Koselig med personlig bursdagsgave også. Her er det også travle dager..og fint vær, men har ikke hatt tid å sitte i ro i sola enda.
I dag kjøpte pappa hybridsykkel. Han var heldig og fikk tak i en Trek sykkel på "Finn".

Tanya sa...

sv: Hehe, wish I could :P

patzi sa...

det lät som en fun day alltså :] bubbelbad<3
sååå har min lilla status på facey hjälp mkt eller? hope so!!
hoppas du får en jätteniice helg och ditt hår ser säkert väldigt bra ut :]

Beyla sa...

Heia skatt!! Så godt å se at du koser deg!! Her har sneen endelig gått liksom :p For en brunfarve du har! Jeg er dødelig sjalu.Bare så du vet det :) Kos deg masse! Godt å se du oppdaterer jevnlig så vi ser du har det godt- klem fra M!