torsdag, april 30, 2009

Swine flu

Dette er en melding til alle venner og kjente: jeg lever og er frisk og sunn og har ikke blitt smittet av the swine-flu (aner ikke hva dere kaller det der oppe i lappland...) Anyways, flere skoler i min "kommune" har blitt shut down for ca. en uke fordi de har hatt noen smitte-tilfeller men så langt så er min skole trygg. Vi fikk brev i dag om forhåndsregler osv, og jeg har personlig begynt å starte et nytt og bedre liv så immunforsvaret mitt er forberedt i tilfelle tilfelle. Med det sagt, så må jeg neste hoppe i køys, for det er også superbra for immunforsvaret:D Men ja, som sagt, ikke bekymre dere - jeg reiser med hand-sanitizer i bukselomma rede til å drepe alle bakterier som skulle prøve å kravle seg opp på hendene mine. Calculus og physics-prøver i morra. ønsk meg lykke til :D nei vent, det er jo ingen som leser dette :P haha :D God natt, dagbok!

7 kommentarer:

Henrii sa...

Hei du=) Nå skal jeg begynne å kommentere igjen.. Ferdig med musikalen og har nesten ikke vært på rommet de siste dagen. Så fint vær også vettu. Svineinfluensa, kaller vi det her. Dritskummelt, syns jeg. Så pass veldig på!!! Det er jo mange som leser bloggen din, lille venn.. men de er dårligere på å kommentere. Sånn er det jo alltid! Love u<3

patz sa...

härligt å höra att du är frisk å lever ;] bra att din skola inte har stängt då, å att den håller sej så...
LYCKA TILL MED PRØVEN, det går säkert bra :] tack for lilla meldingen på facey!
kramkram

Melissa sa...

Hei ^^,
Høres ut som om du har det kjekt og det er alltid bra. Håper det gikk bra på prøvene dine!
Klem fra meg

mama sa...

Å, du min lille skatt:) Her har jeg hatt høytlesning fra bloggen, med en god latter attåt! Så godt å vite at du er frisk og passer godt på å holde et godt immunforsvar:) Håper det går bra på prøven;-)
Klem fra far, Nemine, pappa og mamma
P.S. Mathias er på speidertur i Sverige, men kommer tilbake til Rebecca og Marcus sin konfirmasjon på søndag. Blir koselig å møte slekta. Snakkes

Gina sa...

håper prøvene gikk bra, og kjempebra at du lever og kommer tilbake like frisk :D *kommenterekommentere*

Melinda sa...

Yeeey!! Jeg kommer hjem, sliten og lei fra en lang dag på skolen.. Slår på pcen og ser på bloggen. 5 kommentarer! åå, så gla jeg ble :D Takk, folkens!! :D Jada, jeg vet at det er mange som leser, jeg bare tuller når jeg sier at ingen leser.. men er koselig for meg at dere kommenterer litt også! Tror bare jeg må begynne å sende facebook-notifications hver gang jeg oppdaterer nå, funket så bra :D

mamma sa...

Helt enig! Det var kjempekoselig at du fikk respons på bloggen. Oppdatering via facebook er en god idé. Vi har hatt en kjempekoselig og vellykket fest for Markus og Rebekka på Rosendal. Fint vær og mange hyggelige mennesker. Pappas leker funka bra denne gangen også:)