fredag, april 03, 2009

Link


http://www.facebook.com/photo.php?pid=226838&id=1618022783#/video/video.php?v=1072551408154&comments

Se denne filmen - vær så snill.. og si hva dere synes :) Dette er den koreanske dansen.. først tradisjonell, så guttenes dans, og så moderne... Jeg er stort sett den eneste blondina, så skulle være lett å se meg! hahah...

Og har dere lyst å se noe hyyysterisk morsomt fra en artigkar fra Jordan... Han er virkelig en personlighet.. lol.. hør på kommentarene hans! Dette er fra før øvelsene..

http://www.facebook.com/photo.php?pid=226838&id=1618022783#/video/video.php?v=1082675319939


Vi hadde multicultural rally.. Alle klubbene på skolen som har med kultur å gjøre deltok med danser.. Utrolig morsomt å se kostymene og dansene og å DELTA :D Etterpå dro jeg og Jessica med Kenny og Ryan til en Koreansk matbutikk der vi møtte noen flere folk også kjøpte mat til Barbeque med Korean klubben... Vi hadde bonding night med twister, karaoke og koreansk skrekkfilm, haha... Nå er jeg UTSLITT og vil sove.. har en LANG dag foran meg i morra også.. dette er en busy-busy-busy helg!! Kommer til å tilbringe veeeldig liten tid hjemme, for å si det sånn.. starter med at jeg drar til San Jose til den African-Americanske kirka der til sabbatsskole, gudstjeneste, potluck og dåp. Dåpen starter kl. 4, så dette kommer til å ta omtrent hele dagen. Etterpå skulle det være en fest for han, men jeg kan nok ikke være der særlig lenge, for vi har Sadies Dance på kvelden på teencenteret ved skolen... Også VET jeg at jeg har planer på søndag også, men husker ikke hva det er i farta! hahaha

God sabbat og ha en super helg :D jeg har tatt masse bilder, men jeg har ikke utstyr til å legge de inn, for vertssøster sover akkurat nå... men vil dere se bilder, kan dere se på facebook på de bildene jeg har blitt tagget i... gå på photos of Melinda på profilen min, hehe..


klem

2 kommentarer:

mamma sa...

Flott dans:) Du var ikke vanskelig å få øye på, men du danset som en innfødt:)Morsomt opplegg... Nå skal det bli fint med ei ukes påskeferie. Rart å tenke på at dere ikke har påskeferie?

Irene sa...

Prøvde å se på filmen, men det gikk ikke.
:-)