onsdag, april 01, 2009

Livet herlig. livet er bra

Haha, alt går som det suser :) Kom hjem fra skolen rundt klokka sju, jeg :) Var og øvde på korean dance også så jeg JV guttenes volleyballkamp.. Hamzah spiller der, og ville så gjerne at jeg skulle komme på en kamp... Han spilte ikke, han satt på benken hele kampen, men nå kan han ikke klage på at jeg aldri kommer mer! :D Anyways, når jeg kom dit så satt en dame som jobber på skolen bak disken og tok i mot betaling.. Med seg hadde hun barnebarnet sitt, Joshua, på 3 år. Vi ble fort venner og jeg 'passet han' nesten helt til jeg dro.. Da sa jeg "Bye, Josh, I have to go now.. Can I get a goodbye-hug?" Da skriker han NO! og begynner å hyyylgrine fordi jeg skal gå... så setter han ansiktet mot glassdøra og gauler i vei i det jeg går ut mot bilen.. jeg så han fortsatt når jeg kjørte nedover veien... armene og ansiktet klistret til glasset med munnen åpen.. Haha - jeg møtte han liksom en time før!! I kveld viste Stephanie meg en leksehjelp side.. der jeg kan skrive inn mattespørsmålet mitt og de viser meg hvordan gjør det med én gang!! Jeg kan ikke skjønne hvorfor de viser meg dette NÅÅÅ.. Jeg har trengt det sååå lenge.. men anyways, så det var greit å få litt hjelp med den vanskelige matten :P haha.. I morgen blir jeg nok også leenge på skolen, men det liker jeg godt, så jeg klager ikke:) Spesielt når man har hyggelig selskap ;)

2 kommentarer:

mamma sa...

Å hjelp, håper den bestemora skjønte hvorfor ungen hylgrein:)
Hvor er det du får leksehjelp fra? Er det skolens opplegg?
I kveld har vi syklubbdamene vært i lysbutikken til Henriks mor i Drammen. Skikkelig flotte stearinlys. Skal ta med et fint til familien når vi kommer:)
Du er bedt i bryllup i Paris 28. mai og konfirmasjonen til Rebecca og Marcus 3. mai, men du har vel ikke vunnet i lotto du heller regner jeg med;-)

Melinda sa...

Jada.. han satt og leste bok med bestemora da jeg skulle gå ut døra.. Da spurte jeg om jeg kunne få hadeklem.. og da begynte han å gråte.. så hun skjønte det, ja :P

Leksehjelp fra internett.. men funker visst ikke på min data, og stenger klokka 10, så må låne deres data på søndag, tenker jeg:) Jaok, stearinlys, ja.. de tenner ikke mye av dem her.. just so you know.. ingen i grunn.. haha ikke noe særlig sted å sette dem heller :P men okay...

Ja, bryllup i Paris og sånn skulle jeg gjerne ha gått i.. men litt må man jo ofre.. hehe.. har IKKE vunnet i lotto, nei.. er litt vanskelig når man aldri kjøper noe i lotteriet...