tirsdag, mars 31, 2009

Hola amigos

Jada, så her går det jo berre supert:) Faaaantastisk vær - og jeg er ute i sola etter skolen hver dag og nyter den.. Vi har multicultural rally på fredag og jeg er flink og er på øvelsene til de forskjellige dansene jeg er med i! Så artig å bli bedre kjent med folka og ha det gøy i sola samtidig :) På hjemmebane blir det mye lekse-lesing.. Holder på å lese en Science fiction bok, og det er GØRRkjedelig.. Til og med lærern sier det er en kjedelig bok, men vi må komme oss gjennom den.. Myyye sider og lese også quiz hver uke på innholdet.. men men! Third quarter grades er nå due.. Vi får karakterene tilsendt hvert kvartal - men det er bare de til jul og sommern som teller.. Men nå får jeg da snart tilsendt 3dje kvartal's karakterer med A i alle fag :) Nå gjenstår det bare å se om jeg har bestått en sånn prøve som alle må ta for å få graduere.. Jeg skulle egentlig ha tatt matte-delen på nytt igjen i mars i tilfelle jeg ikke besto (de hadde ikke fått resultatene fra den delen).. Men jeg sov i stedet for å dra på den prøven.. Det var digg :D

3 kommentarer:

patricia sa...

ååh fiin bild melinda, little sunshine!!

Melinda sa...

:D yeey :) Ville bare sende litt solskinn til dere der hjemme :)

henrii sa...

Fint bilde ja. Vil ha sommer!=) Du er flink. Stå på..