søndag, mars 29, 2009

Sol ute sol inne

Satte barnevakt for unger i dag mens mødrene fikk gratis make-over også tok de photoshoot sammen etterpå... Dette var på et slags krisesenter der mødre og barn bor etter å ha blitt slått eller lignende i hjemmet. Det var såå gøy og se hvor mye de satte pris på det - jeg ELSKET det.

Nå - er jeg solbrent på skuldrene og på brystet... :) Har ikke vært det siden jeg var i Mallorca, tror jeg... Og denne gangen ble jeg det i min egen by :D HVORDAN VAR FINLAND, DERE???? LOVE

7 kommentarer:

Papps sa...

Nå var det noen dager siden jeg leste på bloggen din. Hyggelig å lese om allt du er med på.

Kom tilbake i går etter en flott guttetur.Vi var veldig heldiga med været, 2 av 3 dager med sol og lite vind. I dag har jeg fått på ny støtfangere på mondeon så nu begynner den å se orntlig ut.

I kveld drar mamma og jeg på Slumdog Milllinaire.

Kos deg.

sender bilder fra turen på mail.

Henrii sa...

Solbrent.. Skulle ønske jeg var det også litt.. haha. Vi jentene fikk sølv, kjempegøy. Tapte mot Finland i år også gitt, men kunne nok vinni om vi virkelig hadde stått på. De var ikke SÅ gode egentlig. Guttene fikk gull vettu;) MORO! Dritsliten.. og nå er det bare å sette i gang med skole.. dødsmye!:(

Melinda sa...

Paps: Tøft! Godt å høre at du hadde en fin tur:) Tusen takk for alle bildene også - det var jo så mange! Men få av deg! hehe, Håper dere får en koselig date :)

Hen: Gratulerer!! Ja, det blir nok hardt og stå opp de første dagene:P Godt å høre at dere slo svenskene, neste år blir det GULL :D Heheh!

Marlen sa...

Heller solbrent enn blek, sier jeg!

Når vi snakker om finner og sølv, så må jeg meddele at jeg og mitt lag (to nordmenn og 5 finner) tok sølv i yukigassen denne helga. Det er altså en snøballkrig som fant sted i vardø. Slo 37 lag (det 38. tok jo gull). Så det var heftige greier. hahahaha. og ellers er alt bra?

SUSS. Nå er det ikke lenge til du kommer hjem! Bra for oss, trist for deg?Hvilken dato er det egentlig? jeg må holde den av! :D heheh

Melinda sa...

Marlén!! Yukigassen??? Du er jammen rarere enn meg :P hahahha :D Gratulerer!! Ææææææææ.... Ikke si det, a.. Jo, det blir fint å se dere og sånn.. men hvis det er ÉN ting jeg Ikke vil akkurat nå, så er det å dra til Norge... Det er den 7 July.. Yes, please!! Hold den av - jeg vil se deg.. Mange av mine andre venner er på familiestevnet, så ingen kommer til å være tilgjengelig... lol

Marlenbarlen sa...

tuller DU med MEG? jeg trodde helt oppriktig, ærlig at du kom hjem i mai. Telte 10 mnd fra august. og inni mitt hode var det mai, men jeg forstår jo nå at det er nærmere juni. men æsj. da dør jeg av lengsel. jeg skal holde av datoen jeg. looking forward to it lixom.

Marlen sa...

du har herved under 14 uker på deg i USA.