søndag, mars 08, 2009

Bilder :D

Ikke mye spennende som skjedde i dag, for jeg er syk, så jeg orker ikke å gjøre så mye... Men jeg fikk meg i alle fall opp av senga og prøvde en ny sabbatsskole enn den jeg har gått i hver lørdag.. Det var deilig med en litt voksnere en... Etterpå gudstjeneste, også dro jeg hjem og spiste lunsj... Både jeg og minste vertssøstra er syke, og elsdte er på Hawaii, så vi ble hjemme da vertsmor og vertsfar gikk på tur... Etter en stund kom Vanessa og henta meg... Vi dro og spiste frozen yogurt og hjem til henne en stund før hun skulle ut og spise middag med familien.. Så dro jeg hjem og så på tv resten av kvelden... Utslitt... Snakka litt med "folk" på meldinger og sånn :P hheheeheehee kremt.. hvertfall.. Så snakka jeg med hu brazilianske utvekslingsstudenten og hu har sendt meg bilder så nå kan dere se åssen jeg ser ut for tida!



Her er jeg en dag på skolen (uten sminke huff) da Jessica hadde med kameraet sitt.. Dette er FØR bildet... Så tok jeg en tur til frisøren...

Her ser dere litt hvordan det ser ut bakfra.. mye kortere!!


Foran.. ser dere den mørke stripa?

Ok, håret ser IKKE sånn her ut.. jeg hadde akkurat danse med håret i strikk og slo det ut :P Men dere ser litt åssen fargen er i alle fall og hvor forskjellig fra det første bildet! :P

Husk å klikke på bilder hvis dere vil se dem større

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du var kjempefin på håret:) Du var jo også fin med det blonde, men jeg liker begge delene:) Har vært foreldrehelg her, så nå skal jeg snart på foreldremøte.. hurra;) var koselig å ha Marlen her fra fre - lør.. Hu dro hjem i går! Var ikke den beste helga hu kunne vært her, foreldreprogrammet var noe for seg selv:P haha.. jaja. love u<3

Anonym sa...

det blev jätte fint,gilla det bruna det va coolt. du passade med det^^

Anonym sa...

Du e fin! Både på håret og med den nye...:)Har du sett bilder?

Anonym sa...

heeey, det blev riktigt bra ju ;] och som steph skrev, det va riktigt coolt med det bruna!! oh och krya på dej så du blir helt frisk!

Melinda sa...

Yepyep, føler meg litt bedre i dag :) Takk skal dere ha, det var kanskje litt misvisende bilder, i og med at lyset i ishallen er veldig blått og i spillehallen er det veldig mørkt, med mye flash.. Men greia er at det ser mye mer naturlig ut, og jo mer jeg vasker håret jo mer blander det seg inn også! Og når sola kommer blir det brune mindre svart og mer min naturlige farge, så det er fint:) Og det FØR bildet viser ikke etterveksten, der det var mørkebrunt i hodebunnen, haha - så superdumt ut ;P