mandag, mars 16, 2009

sontag

Jeg dro til San Francisco i gaar. Tok toget med Jessica og vi saa china town og shoppa masse... Kjopte ikke saa mye, trenger bukser, men er vanskelig aa finne lange nok... Av en eller annen grunn er de alltid utsolgt i lange storrelser.. Men paa H&M var det endelig lange nok bukser og jeg fant en kul, svart en.. Skulle kjope jeans ogsaa, men da maatte jeg dra til en annen og det hadde vi ikke tid til.. Paa kvelden hadde jeg konferance call med ungdommene i kirka jeg var i paa lordagen.. det var SAA koselig aa snakke sammen og lese et bibelvers og be sammen:) De sa at jeg passet saa bra inn der i gruppa deres, blended right in, noe som er litt komisk i og med at det er en African American kirke... Og de trenger meg saart paa lovsang/worship team, saa de skal sende negro spirituals paa facebook saa jeg kan laere dem ogsaa skal jeg hjelpe til :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra at du fant bukse:)

Anonym sa...

hehe eg sjønne godt at de trenge den sterke stemmen din^^