onsdag, mars 25, 2009

Dagen i dag og i går

Tirsdag etter skolen skulle jeg ha debkeh (midtøstisk folkedans)- trening på gresset i skolegården... Da jeg kom dit var det bare jeg og en annen jente, mens magedanserne (som er i samme klubben) var alle der, så de startet å danse... Jeg la meg bare ned på gresset og solte meg.. Det var kanskje 20 grader og jeg hadde på meg skjorts og t-skjorte... Plutselig hopper Amanda ned ved siden av meg..
Dette er meg og Amanda during fantastics... Litt senere kom Paul (som jeg reiste til Mexico med) og joinet solerekka.. Men så måtte Amanda danse, for hun er med på magedansinga... Og fem minutter senere måtte Paul løpe på track & field - trening.. så da ble jeg liggende der alene.. Jeg hadde ikke noe bedre å gjøre.. Leste litt i en bok vi leser i engelsken og ellers bare slappet av.. Snakket med folk og spilte litt volleyball med noen gutter som skulle spille kamp senere osv.. Very relaxed... Så dro jeg hjem og løp meg en tur rundt i nabolaget og det var det eneste interessante den dagen...

Onsdag: Jeg har blitt utvalgt til student of the month igjen, så bildene ble tatt i dag... Er rart hvordan det er de lærerne jeg liker minst som velger meg.. lol. Denne gangen fra min franske engelsklærer. Som også ga oss vårt første essay tilbake i dag. Jeg fikk en A! =D I min andre engelskklasse (med samme lærer) fikk jeg B+ på mitt første essay. Essayet som fikk en A handlet om hvordan jeg synes fysisk straff av barn er GALT. Her i usa er det som tidligere nevnt helt greit å slå barna sine på rompa et par ganger, men det er jeg helt uenig i... Lærern var ikke det, han syntes at barna trengte det innimellom. Men så sa han at jeg hadde forandret synet hans etter han leste essayet! Og i dag så sa han at han gjerne ville ha en kopi så han kunne vise andre klasser hvordan det skulle gjøres :D Det essayet jeg fikk en B på var om en bok vi hadde lest... som ikke interesserte meg i det hele tatt.. stuuuupid bok.. :P

Etter skolen blei jeg og øvde til den koreanske dansen som jeg hadde video av for noen dager siden... "Nobody- nobody but you" Jeg kan dansen ganske bra nå, så hadde kanskje ikke trengt å være der, men er glad jeg var der fordi Lisa spurte om jeg ville bli med å shoppe:) Det sier jeg selvfølgelig aldri nei til, så broren hennes kom og hentet oss rundt kl. 4. Han er søt :) Dette er meg og Lisa. Faktisk, så er både hun og Amanda med i drillteamet - chargerettes:) Og de drar til USA mesterskap i LA i helga!! :D


Jeg har forresten fått vite at jeg har blitt utvalgt til å være modell i et fashionshow i Mai... Det er for å samle inn penger til defibrillatorer rundt i skolene. Jeg dro på audition bare for å støtte Jessica, og Vanessa jobber i den gruppa som samler inn penger, men da jeg kom så sa de at jeg måtte prøve meg jeg også... Så jeg tenkte: Hvorfor ikke... og vips! Så var jeg valgt ut til å gjøre det.. jeg hadde fått full score på gangen, personlighet osv :D Så det blir gøy å få fikset make-up og hår og velge klær osv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Amanda ser koselig ut. Student of the month, wow! Det er jo kjempeflott da! Fint at du får spredt litt ordentlige holdninger og argumenter mot caning. Fysisk avstraffing av barn er en u-ting!
Fashionshow! Skal du prøve det også nå:) Du blir i alle fall ikke fattig på erfaringer!