søndag, mars 08, 2009

Daylight saving time

ok, så etter mine kalkulasjoner så kommer det bare til å være 8 timers tidsforskjell mellom CA og Norge i to uker nå :) For i dag stilte vi klokka en time fram, og dere gjør ikke det før om to uker.. Så det betyr at jeg er litt nærmere dere i tida, og det er BRA :)

Jeg sov til rundt 11 (ny tid) i dag, så egentlig bare til 10.. Så slappet jeg av og tekstet litt med Jessica.. Vi skulle egentlig på butikken, men så dro vi på fantastics øvelse i steden.. jeg angrer IKKE :D:D:D:D Jeg skal være med i et par danser og leker, bl.a. en Grease-dans som er dritkul.. Også kom noen jeg ikke trodde skulle komme... Det er endel folk på skolen som skal til Irland i morra, så de skal ikke være her denne uka ( fantastics-uka), men to av dem kom allikevel bare for å hilse på folk... En av dem spurte om jeg kunne lære han litt irsk dans, og det var vel klart jeg kunne :D Jeg lærte dem "Walls of Limerick" som er en cèilidans der man holder hender :D 10hi... det var i alle fall veldi gøy...

21.15 dro vi (jeg og vertsforeldra) på flyplassen og henta Liz som kom hjem fra klassetur på Hawaii! Tenk, hun har vært å sett Pearl Harbor!! Jeg vil ogsååååå! Og kanskje jeg kan:D Vi får se... Anyways, jeg burde komme meg i seng for det er ganske sent... Men jeg er ikke trøtt og jeg drakk en cola rundt klokka 8.30, så jeg tror jeg rydder rommet i steden:)

snakkes, folka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du lærer de irsk dans.. du har ikke glemt det selv enda?:P hihi.. Hawaii.. ååh, jeg vil så gjerne til varme strøk og kose meg:( Men nå begynner deg å bli litt vår her, og vår er deilig<3

Vi snakkes, babe!

Anonym sa...

Hvem ville lære irsk dans, sa du? Din lille luring:)
Fikk mail fra din vertsmor som fortalte at hun ble inspirert av deg og rydding på søndag, så hun fikk også shina opp. Det var bra jenta mi:) Se mail også.

Melinda sa...

Unnskyld meg, her, mamma... Det var HAN som spurte MEG om å lære han irsk dans... Jeg bare sa han måtte holde handa mi... Det er sånn ceili dans fungerer.. ;D

Anonym sa...

Hva skjer i Sunnyvale, mon tro?

Anonym sa...

du må jo sove lille venn<3
men duu sga du gå på tyrifjord neste år?