onsdag, mars 18, 2009

Skulkeungen

Uka så langt har vært DIGG fordi vi har startet skolen 12.30 både tirsdag og onsdag og sola har skint så deilig på ruta mi :) Da jeg våknet på tirsdags morgen, laget jeg med amerikanske blåbærpannekaker med maple syrup! Også gikk jeg ut i hagen - barfotet og plukket tre appelsiner og noen sitroner. Så gikk jeg inn, presset juice og hadde til pannekakene. Dagens antrekk:


Så, som dere kan se har jeg begynt å finne sommer-utstyret i kommoden.. Now, don't get me wrong.. Det har aldri vært 'vinter' her, men har regnet endel og vært kjølig og grått.. Men nå er våren her og rundt 25 grader - kort shorts og singlet/t-skjorte funker fett:) Flip flopsa er ute igjen, men jeg vil ha nye :P

Har dere klikket på bildene jeg lastet opp fra Fantastics? Husk at dere kan klikke på de for å se de større... Jeg fortalte om at jeg var i en African American kirke, right? Etter gudstjenesten dro vi og plantet trær.. her er noen bilder fra det... Finn Willy :D Klikk for å se større...




Har hatt to essay å skrive denne uka.. slit ass, men deilig når jeg begynner å se enden av tunnelen.. Jeg har lært om meg selv at jeg liker mye bedre å skrive om temaer i samfunnet enn å lese bøker og skrive om literatur.. Dette essayet handlet om: "Har holdninger til kvinner forandret seg?" Ikke om rollene til kvinner, men siden rollene HAR forandret seg, har også holdningene det, på en måte?"

I kveld er det awards night for alle vinter sportene.. Sånn 'most valuable player' og sånne ting... Jeg vet godt at jeg ikke får noen av de, men det er da koselig å være med laget igjen :D Er gøy når jeg møter dem på skolen eller på dansegulvet:P Da er det Norwayyyyy!! Get over here :D Men det er sykt deilig å være fri fra sånne plikter hver dag! Nå er jeg med i andre ting.. Sånn som fantastics.. Også skal vi ha multicultural rally, der jeg skal danse Midtøstsk folkedans og koreansk dans... Dette er den eksakt samme dansen som starter etter 2:05 minutter.. Men det som kommer først er jo kjempemorsomt også.. en koreaner som bæsjer og ikke har papir :D :



Så hvis dere har litt tid, kan dere jo sjekke det :) Ha en fin torsdag, da, dere :D Og happy St. Patricks day yesterday :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Melinda!! jag drömde om dej i natt haha :p ja kom å hälsade på dej i usa å så åkte vi skateboard å va på beachen, niiiiice! haha ^^
hoppas allt är bra! du ser awesome ut på alla bilder iallafall ;]

Melinda sa...

haha - hørtes supert ut! Kanskje det er et tegn på at du burde komme å besøke meg? :D Takk, haha - jeg ser spesielt bra ut på det bildet med hu jenta på ryggen? Lol :D

Anonym sa...

Heii..:) Det hørtes nydelig ut med varmen osv.. Nå begynner det å bli nokså varmt her også!:) Snøen smelter gradvis, ikke lenge igjen nå. Hurra!! Fine bilder, fortsett å kose deg i sommerværet. Tror Chris har noe å fortelle deg btw, så du kan jo sende hu en mail på face?:)

Anonym sa...

hehe jaaa maybe :p eller bara att ja saknar dej så mkt. om jeg bare hadde hatt nok med money så hade jag kommit anytime!!
haha ja SPESIELT den alltså :p

Melinda sa...

Henri - 5 grader er ikke varmt.. jeg får temperaturene på yr.no ;D hahaha.. Chris svarer ikke :/ Hmprf..
Patzi - du kan ta ut lån.. just come! haha jk