fredag, mars 27, 2009

Super dag :D

hahah, jeg så når jeg skrev tittelen på dagens blogg at jeg allerede hadde brukt den, men jeg går ut ifra at jeg bare har flere supre dager, ingenting å klage over, vel? Hehe.. I lunsjen og rett etter skolen hadde vi danseøvelse (debkeh) :) Det er så gøy, altså! Og etterpå kom Ari og vi hadde planer om å bli brune! Vi gikk først til bassenget der det var svømmekonkurranse, kjempevarmt og deilig på dekk og det minte meg sååå mye om vannpolo-dagene! Ari var på varsity vannpolo og er driiiitflink, fikk awards for Most Valuable Player in the LEAGUE :) Så gikk vi og James (en artig fyr med masse krøller) og så litt på en baseball kamp! Det var ganske artig, og man skjønte fort hva det gikk ut på! Vi gikk tilbake til bassenget etter hvert og jeg kjente veldig mange der så det var koselig:) Noen snakket jeg litt ekstra med, men det legger jeg ikke ut om her og nå :P Men koselig var det!

Rundt klokka seks dro jeg hjem og der var Liz kommet hjem fra Mexico - hun har vært der på samme type tur som jeg var. Vi spiste corn dogs til middag - og pommes frites og Jamba Juice til:) Siden Stephanie (lille-vertssøster) nettopp har fått visdomstennene sine fjernet - har hun spist smoothies fra jamba juice til ca. hvert måltid.. Vi har en butikk ikke så langt unna der vi bor.. Så i dag bestemte de seg for å ta med en til meg og Liz også... Mmmm.. Så, klokka 7.15 ble jeg plukket opp for å dra på korøvelse i kirka.. Vi var ikke så mange der i dag, men det gikk fint - jeg kan alle sangene nå.

I går, torsdag, har vi dobbelttimer, og i den lange timen med calculus ble det mye prating gjort, og litt matte. Lærern kaller det 5th period family.. Fordi han sier han alltid har hatt et tett forhold til den klassen han har 5.time... Og dette året er vi hans femte klasse, og vi snakket masse om framtida, college og han ga råd fra alle hans erfaringer =P F.eks. om hvordan det er når man reiser fra alt... At mange ungdommer sier at de gleder seg til å flytte hjemmefra, men er egentlig ganske redde.. Og de første ukene lengter alle hjem, men så blir det bedre og bedre og plutselig trives de superbra på den nye skolen - og alt er helt annerledes fra high school. Og i begynnelsen er det vanskelig å finne seg til rette, men plutselig finner du ting å gjøre og folk å være med... Han sa at "de fleste bruker litt tid på å finne venner, ikke alle er sånne supersosiale som bare finner seg til rette og blir superpopulær med en gang de kommer til et nytt sted" "Som Melinda, sa ei jente?" "Ja, jeg tenkte faktisk på henne da jeg sa det!" HahahahaXD Det er IKKE sant, fortalte jeg han - hehe. Så fortalte han om roommates. IKKE del rom med bestevennen, sa han.. Hvis du velger noen andre så blir du såå godt kjent med en ny person og han/hennes venner også - og dere får en mye større vennesirkel. Jeg tenkte masse på Christine og hvor glad jeg er for at vi delte rom og ble så godt kjent :) Nå er det helg - uka bare suuuuste forbi... kan ikke vente.. vil bare slappe av:)

1 kommentar:

mom sa...

Dette var interessant lesning:) Det er såå deilig å vite at du falt godt inn i miljøet og klassen på skolen. For å få gode venner må du være en god venn selv. Det beste er når det er så naturlig at man slipper å anstrenge seg. Mamma er stolt av deg:)