lørdag, mars 14, 2009

It's all so good

Har ikke fått lastet inn bilder, så jeg tok noen av de jeg fant på facebook i stedet:)



På dansen.. (Gia, meg, Jessica og Monica)


Rett før vår siste dance practice :( (Jessica, Aireen, Angelica, jeg, Connie, Karla og Harley)

Hulahoop relay.. En rockering føres fram og tilbake, alle disse menneskene må gjennom én om gangen.. Vi prøvde to om gangen, måtte gå tilbake og endte på 3.plass på denne.


Her er crab soccer, som jeg var med i.. Vet ikke hvor jeg er i dette bilde, men...


Her kan dere faktisk se meg, nesten i midten av bildet... Den eneste blondina.. jeg snur og ser bakover.. Klare for crab soccer!!!


Dette er "Human Table"... Om å gjøre å la ballen sitte på glassen lengst mulig.. Vi vant!! :D


Human pyramid. Dette er så fort som mulig og holde det i 10 sekunder uten å falle... Vi vant:D

Her fyller du munnen med vann og løper og dumper det i en bolle. En slags stafett. Og så er det førstemann til å fylle det fullt.. Jeg hørte tradisjonen er at noen drikker det etterpå.. ÆÆÆÆSJ!! Vi vant :D



Dette var trivielle spørsmål om skolen. Hvilket år åpnet den? Hvor mange elever har fått bøter fra biblioteket? Hvor mange svarte fliser er det i gangene.. Hvor mange seniors har ikke fullført kravene med community service? ooosvv.. Vi vant igjen:) Men bare såvidt!


Tug of war.. Vi vant!



Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte.. Jeg er så takknemlig for alt jeg får oppleve! Jeg har ikke fått lagt inn mine siste bilder, men fredagens events på skolen ble en supersuksess!! Etter skolen ble jeg igjen og øvde på dansen vår og kl.18 skulle programmet i gymsalen starte.. Der hadde vi framføring av dansene, maaasse leker osv.. og den klassen som vant fikk gratis inngang til dans på teencenteret etterpå. Det er en tradisjon - seniorsene SKAL vinne. Men juniorne kom farlig nært... De vant kategorien med dress-up-days og endel av lekene i gymsalen. Men vi vant Hall Decorating, dansen, crab soccer (som jeg var med i) osv... Crab soccer var morsomt.. da går vi på alle fire, med rompa mot gulvet og spiller fotball med to, svææære baller! Vi vant første runden mot freshmennene eeenkelt.. jeg var såvidt nær ballen, da, så det var ikke min fortjeneste:P lol... Finalen mot juniorene var senere i programmet, og mens vi gjorde oss klare til å spille måtte vi stille opp på to rekker, én med jenter og én med gutter - sånn at dommerne kunne telle at vi var akkurat 10 av hver. Mr.Muralt (mattelærern min og basketballtrenern) var "programleder" for kvelden - han er alltid fyren bak mikrofonen... På american football games osv.. De kaller det MC. Så mens vi venter så snakker han for å fylle tiden... Så får han øye på meg i rekkene og sier: "And here we have Melinda BOOM! getting ready to play crab soccer! She is with us all the way from Norway!" også begynte alle (i alle fall de fleste, de som kjenner meg) og juble fra tribunene... Og han fortsatte: "she is going to take pictures from crab soccer and post them on myspace and show all her friends in Norway what these crazy Americans do.." Han er jo bare festlig, da :P Jeg kommer til å savne han når jeg drar... Kvelden endte med at vi vant :D Og derfor måtte jeg nesten dra på dansen, siden det var gratis:P Jeg danset og hadde det gøy, men det var STEIKvarmt! Og jeg har vært syk denne uka, så jeg fikk en kraftig hodepine og måtte bare slutte... Jeg satt rett ved døra og trakk frisk luft til vi skulle dra.. Men det var litt fint også, for jeg snakket med noen jeg ikke kjente så veldig godt og ble bedre kjent osv, og det er jo koselig!

11.30 var det over, og Jessie kjørte meg og Jessica hjem akkurat som sist gang etter Valentine's dansen.. Da jeg kom hjem tok jeg to smertestillende og spiste litt og sovnet så fort som mulig, heeelt utslitt! Men før jeg sovnet ringte AJ meg.. Det er han andre SDA'en på skolen min.. Jeg ville gå i kirka hans på lørdagen, som er en African American kirke i San Jose. Han ringte og det viste seg at foreldrene hans var ute av byen for helga, og måtte ta buss neste morgen.. Klokka nærmet seg 1, og vi var begge slitne, så vi bestemte oss for å dra til gudstjenesten, men så sa han at den startet 11, og at vi skulle møte på bussen kl.11... Noe som ville gjøre oss veldig forsene, men dette er helt vanlig, sa han.. lol.. Han er veldig slitsom innimellom, klengete og litt masete/klagete osv... Men da vi kom til kirka var alle sorger glemt:) Kirka var ganske liten, men veldig koselig og mange som kom og hilste på meg! En dame kom og sa hun hadde sett meg i kirka i Sunnyvale, for hun glemte aldri et ansikt! Og mennene/gutta var skikkelig gentlemen!:D Etterpå skulle vi gjøre noe sånn aktiviteter, AJ hadde bett meg ta med skifteklær. Men først måtte vi jo så klart spise. En mexicansk dame sa vi kunne dra til huset hennes for hun hadde mat. Så da gjorde vi det. Hun hadde også en jente på 7 år, Alyson, og vi ble fort bestevenner:P Hun ville sitte på fanget, leke med ballen hennes osv, så det var koselig.. tok endel bilder av henne, så får nok puttet de ut snart.. Det var bare unge voksne som var på utflukten.. Ikke mange, men en herlig gjeng og jeg passet fort inn! Dette er de første gutta jeg har sett på leeenge som alle var høyere enn meg!=D Jeg var lykkelig! hahaha, han ene sa jeg var en stallion, siden jeg var så høy! hahaha.. Og da jeg sa jeg var utvekslingsstudent lurte han på hvilken skole jeg gikk på.. Wilcox.. Det universitetet hadde han ikke hørt om.. Nei, jeg går på skole med AJ, sa jeg.. Men han er jo på high school.. hahaha, jeg måtte virkelig gi det med t-skje.. Men fyren var superkoselig og hele gruppen hadde det sykt morsomt hele turen.. De var så snille, de kjørte meg til og med hjem etterpå! Kom hjem ca. 1730, og litt etter 1800 kom noen venner og plukket meg opp også dro vi på Praise Night på Saratoga High school. Det var ganske bra, jeg var ganske sliten så jeg fikk ikke så mye ut av det, men det var jo gøy:P Jeg hadde tatt en smertestillende før jeg dro så jeg var kanskje litt påvirket av det.. og da får øynene en tendens til å leve sitt eget liv.. Etterpå kom en fyr bort til meg.. Han smilte og sa: "Hi! I saw you in there, and I wanted to say hi... I saw you looking at me or that girl next to me, anyways, I'm Brian.." Lol... Så dro vi ut og Mrs. Tracy (ledern i kristenklubben på skolen) spanderte frozen yoghurt på oss... Mmm, deilig.. John og Reaiah kjørte meg hjem, og på veien satte jeg på litt norsk musikk:D Lene Alexandra - My boobs are okay og Erik & Kriss - vestkantrap.. hahaha, John er norsk så han syntes det var veldig morsomt:) Anyways, nå må jeg sove, for jeg skal opp og ta toget til San Francisco med Jessica i morgen tidlig.. vi skal se CHINA TOWN :D I'm really excited!

hugs and kisses!

mel

5 kommentarer:

Anonym sa...

så kult at dok vant:D ko mange klasser va med?
Christine og Tina hadde borsdagpart i går, å så tenke eg på deg, du skolle såå ha våre der!
<3

Melinda sa...

Ååå, så koseleg sagt av deg! Det var 9, 10, 11 og 12.klasse, så fire klasser som deltok.. Men hver av de fire klassene har liksom 500 elever, og ikke deltok...

Anonym sa...

det så gøy ut Mel=)
Hvem er Brian? er han kjekk????

Anonym sa...

det så gøy ut Mel=)
Hvem er Brian? er han kjekk????

Melinda sa...

Brian er en fyr fra en annen skole, altså, jeg har aldri sett han før.. Han er asian, men skremmende høy.. Ikke spesielt kjekk, men ikke stygg heller, liksom... men jeg kommer nok aldri til å se han igjen uansett :P Var bare en morsom hendelse!