torsdag, mars 05, 2009

nytt hår

Var syk i dag... I steden for å stå opp klokka 6 og dra på skolen, ble jeg hjemme - sov til klokka 11 og slappet av.. Halsen min gjør vondt, og det gjør den fortsatt, men vil så gjerne på skolen i morra.. Jeg snakket med tre søte jenter på webcamera direkte fra Tyrifjord Videregående Skole:) Utrolig koselig! Og klokka 16 dro jeg til frisørsalongen og ble ny! Jeg fikk blonde og brune striper, og en fin klipp.. Er vanskelig dette med bilder, men det er ganske så likt disse damene her som jeg fant på google. Er mye mer blondt enn brunt, men det ble ganske kult...

Så skulle jeg ta bussen hjem, men bussene har ikke vekslepenger... jeg hadde bare 20 dollar-lapper, så de lot meg gå gratis :D Skikkelig koselige folk! Nå skal jeg hoppe i seng, og grue meg til kjemiprøve i morra som jeg ikke har øvd NOE til :P lol! Blir nok gøy, skal du se :P

xoxo



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis du ser sånn ut på håret, ble du jammen SUPERFIN:) hihi... var veldig koselig å prate med deg i går. Lykke til på prøven! Smask

Anonym sa...

Er du tom for Life Pak vitaminer siden du har blitt syk?
Jeg vil se deg på håret!

Hva koster dette kameraet i USA?
Canon Powershot SX 10 IS. På FBI vant det testen fordi det gir de beste bildene. Det er et allsidig kamera som er lett og kjapt å bruke, og det koster rundt 3600 kroner i Norge.

På en skala fra 1-100, får kameraet 70 poeng og betegnes som bra.

Søkerens nøyaktighet er veldig god, mens søker/skjermkvaliteten trekker ned resultatet.
* SE HELE TESTRESULTATET HOS Forbruker-rapporten

Melinda sa...

Jeg ser at på bestbuy er det ca 400 dollar, noe som er 50 dollar billigere en Nikon D40-et... Wow, nå fant jeg at det er 369 på walmart:) Åå, jeg vil ha det :D Men det er jo ikke min bursdag, det er mammas :) hehehe