torsdag, mars 12, 2009

Hola again





Jeg har noen gode og dårlige nyheter... For meg er de gode for dere er de kanskje litt dårlige.. men jeg er sure dere overlever! Hahaha... Ok, greia er, at jeg har det så mye gøy å koser meg her nede at jeg verken har tid, energi, overskudd eller motivasjon til å blogge mye... Ting skjer HELE tida, og timeplanen min er stappfull... Og jeg har ikke fått lasta inn bilder på evigheter, siden dette er vertssøsters kamera.. Med lite motivasjon blir lite gjort, og jeg må ærlig innrømme, at jeg ble motivert fordi jeg tok så kule bilder av folk som jeg har lyst å vise dem på facebook :P Men ialle fall....

Tirsdag arrangerte vi praise night på skolen, der jeg var veldig involvert med sang osv.. Ellers er jeg på dansetreninger hele tida for senior dansen i morra.. I går (onsdag) var det hall decorating.. Da tok vi en ellers så kjedelig hall og gjorde den om til et spennende sted å være:P Vi seniorne, er gule, så temaet vårt var: "Oh Niner diner" Fordi vi er class of 09, ikke sant...
Litt dårlig bilde, men kult var det i alle fall... På veggene hang det bilder og cd-plater laget av papir.. Jeg hadde et bilde helt for meg selv med navnet mitt :D noen hadde lagd det, vet ikke hvem... og i dag, når vi reiv alt ned, så fikk jeg tatt med meg det.. :)

I dag var det trening igjen etter skolen, for dansene - men den var lite seriøs, og det endte med at vi bare hang out og hadde det gøy :P



(Julie, meg og Carolyn)

Lol - we had fun :P


Hver dag har det vært dress-up days på skolen...
Dag 1 - Sports day

(Lynn, Jessica og jeg)

Dag 2 - Awareness day

(Connie, Carolyn, Jenn og Jessie)

Dag 3 - Pyjamas day

(Jeg, Astrid, Connie, Dianne, John, Reaiah og Alex)

Dag 4 - Formal day

(Ari, Amanda og jeg)

Dag 5 - Unity day (class colors)
I morra!!

Ikke alle velger å kle seg opp hver dag, men de teller hvor mange på skolen fra hver klasse som kler seg ut og de får poeng... Og den som vinner til slutt etter alle konkurransene får gratis inngang til dansen på fredag:)

Etter dansetreninga i dag kom Ari og plukket meg opp på skolen... Vi kjørte hjem til henne og lagde cookies til Tina som fylte 18 på onsdag:P Så spiste vi kylling, gjorde mattelekser også kjørte hun meg hjem:)

Ellers tenkte jeg at jeg skulle vise dere håret mitt på ordentlig... Fordi før var det STYGT.. Og det skal jeg vise her.. gult og brunt og ekkelt:


Og her er jeg som NYYY :D


4 kommentarer:

Anonym sa...

Nå ble mamman glad:) Nyheter og bilder!!:))Skikkelig flott på håret!

Utrolig mange forskjellige arrangement på den skolen i løpet av året, men er det spesielt arrangert for dere fordi dere er avgangselever?

Tuusen takk for kjempekoselig kort. Det rørte et mammahjerte. Kjæmpegla i dæ!

Anonym sa...

Hvordan fikk du det til ?? Frisøren sa til mamma at de visste ikke om de klarte å fikse fargen min:S hm... ? og de er veldig flinke?!?! Masse fine bilder!!

Anonym sa...

så fin på håret<3

Melinda sa...

Mor Broome: Nei, alle arrangementene er for alle elevene på skolen, og for de fleste i klassen min er dette tredje året på rad til deltar i aktivitetene:) Men ja, det blir jo ekstra spesielt siden det er vemodig og det er siste gang for oss alle at vi gjør det:) Bare hyggelig, mor! gla i dæ også!

Henri: Det tok 3 måneder - det er bare hår. tenk bare på barna i Afrika, det gjorde jeg :P haha, er BARE hår, og det vokser ut igjen... Og ja, frisøren min var dritflink! og les laang email jeg har skrevet :) Love you honey

Nina: Thank you:D Jeg er gankse fornøyd selv! Kort, men veldig greit å ta seg av:) Likte også hårklippen din for noen måneder siden:)