fredag, mars 20, 2009

wattup dog?


Håper dere klarer å finne meg! Enjoy :D Dette er dansen seniorene danset på fantastics forrige fredag... Jeg er ikke så mye i kamerabildet, men jeg kommer løpende inn på starten, også ser dere meg ikke igjen før etter 3 minutter og 38 sekunder, da Grease-dansen starter.. Da løper jeg igjen over hele.. Trykk der det står HQ for å få high quality - og bruk for all del fullskjerm ;D

Andre videoer er fra Canta Nova konsert på torsdag:

Doo-whop
http://www.facebook.com/video/?of=1446302983#/video/video.php?v=1104706424979&subj=1446302983

Lean on me
http://www.facebook.com/video/?of=1446302983#/video/video.php?v=1104706424979&subj=1446302983

Ikke så mye annet spennende har skjedd ellers.. I dag på skolen fikk jeg tilbake vår eneste calculus test så langt i dette semesteret.. jeg fikk 70/70 - 100% riktig!! :D Og i engelskklassen fortalte Mr.Vernaelde at han har valgt meg som Student of the Month! Og han har liksom 150 elever :D Hehe.. På kvelden dro jeg med Kelly og kjøpte Frozen Yogurt og snakket om gutter:P hahha... adios!


Kelly er hun helt til høyre i dette bildet...


Eller i min høyre arm i dette bildet :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sinnsykt morsomt å se dere danse;) hoho. Så skikkelig gøy ut å være med på! Gratulerer med student of the month og 70/70. KJEMPEBRA!!

OLe hilser<3

PS. Jeg kikker på bil nå da!:D haha

Melinda sa...

Hehe - bra du likte det :D Jeg elsket den Grease-dansen, den var festlig :D Har du bestilt oppkjøring på bursdagen, eller?

Anonym sa...

Fikk ikke på dagen, men 28 mai!:) Spennende.. Får håpe jeg klarer det!!

Anonym sa...

wow! sinnsykt kult!
Du rulte jo bare den grease dansen:D!!

<3<3

Melinda sa...

h: GOOD LUCK!! Det går sikkert kjempebra:) haha, oppkjøringa her er en runde i nabolaget som varer 5-10 minutter! hahahah

Chris: Takk ;D Ja, jeg levde meg inn i dansen, og jeg dansa rett foran dommerne - OG vi vant :D hahahhaha

Anonym sa...

Hei! Jeg så deg! Så flinke dere var til å danse!
:-)
Klem fra Irene

Anonym sa...

GOOOOOOOOD WORK! artig å se :D