mandag, mars 23, 2009

hei og hopp

Tenkte jeg bare skulle dele litt med dere igjen:) Everybody hates mondays.. Helga er over, skolen er så aaltfor tidlig om morgenen og du er sååå trøtt når dagen kommer til en ende.. Ingenting skjer, heller:P Men siden vi har en calculus prøve i morra, så kom Ari og hentet meg så vi kunne øve til prøven.. Etterhvert kom Amanda også og Alex. De har fått det for seg at jeg er mye smartere enn jeg er, så de går på tur om å spørre meg og tror de trenger hjelp av meg - men jeg lærer SÅÅ mye av å hjelpe dem og å finne ut ting jeg ville ellers bare hoppet over og godt videre. Rundt kl.22 fant vi ut at vi ville dra å kjøpe mat, så vi satte oss alle inn i bilen til Amanda og rullet nedover til In'n'Out..:) Veldig hyggelig selskap og en fin måte å avslutte kvelden sammen i bilen på parkeringsplassen til fastfoodsjappa vi hadde kjøpt drive-in mat fordi vi alle hadde på oss daffeklær og ingen sminke :P Vel, hvis Alex hadde på seg sminke (han er gutt), da ville det vært ganske rart også:P hahaha.. Anyways.. Jeg lærte masse, og vi lærer hverandre såå godt og kjenne også:) Jeg er så glad i dem! Og foreldra til Ari er såå vant til å se oss der hele tida, at de blir ikke engang sjokkert når det sitter en hel bunsj med 17/18 åringer og spiser maten deres på kjøkkenet eller flokker opp i senga til Ari.. haha.. det hele er litt komisk :P Da vi kjørte for å kjøpe mat kjørte vi forbi huset mitt og rundt omkring i nabolaget var det SYKT mange politibiler! Det var skummelt, men jeg vet ikke hvorfor de er her.. Lurer på om de er ute etter å fange noen? Jeg kom meg i alle fall trygt hjem, og vertsfamilien hadde slått på utelyset utenfor rommet mitt så jeg fant enkelt veien inn! =) Og nå skal jeg kanskje se littegrann på Dr.House før jeg går og legger meg...

Mamma - i lunsjen i dag hadde jeg øvelse til multicultural day der jeg skal delta i midt-østsk dans... Hvis du er interessert i å høre mer får du sende meg en melding på facebook, hahaha.. Men nei, jeg har ikke gjort så mye mer fremskritt ennå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror ikke jeg vet helt hvem Ari og de folka er, men kunne du ikke lagt ut noe bilde eller noe, så vi kunne sett:) høres så koselig ut. Jeg vil ha varme. snødde her i dag da:P haha.. men ikke lenge. Jeg vil kjøre bil i varmen. Gleder meg til roadtrip altså...

Anonym sa...

Jammen santen, der kom jeg meg endelig inn på comments igjen! Wow:)
Husk å ta tak i dag da jentutta mi;)