mandag, mars 02, 2009

Monday late start

På lørdag kjørte vi opp til Pacific Union College. Kjøreturen startet rundt kl. 9.15 og 11.45 var vi der oppe, klare for Gudstjenesten som startet kl. 12. Jeg var fryktelig svimmel, men etter å ha spist brødskivene mine og drukket litt juice til lunsj følte jeg meg mye bedre. Vi kjørte ned til enden av åsen, og besøkte Elmshaven, der Ellen G. White tilbrakte de siste 15 årene av sitt liv (1900-1915). For dere som ikke aner hvem hun er, så var hun en av grunnleggerne og visjonærene til begynnelsen av adventistsamfunnet. Det var kjempespennende å se rommene hun har bodd i og skrevet om! Men guiden vår var gammel, senil og treeeeig.

Vi kom nesten forsent til konserten på ettermiddagen pga han.. Konserten var en samling av alle korene på adventistskolene i nærområdet.. På high school nivå, altså... Det var en ganske bra konsert, men litt kjedelig :P Så bar det hjem igjen, 2 og en halv time.. Jeg hadde vondt i ryggen etter denne dagen..

Søndag hadde jeg store planer om å gå å shoppe osv, men endte opp hjemme på rommet med magekramper.. :( Fikk gjort endel lekser og rydding og sånt, da.. Også så jeg kanskje 10 episoder av dr. House :P haha... Ari lånte meg sesong 1.. Han er en artigkar, men kjenner jeg er mer kynisk nå.. haha, neida!

Idag og i morgen har vi besøk av WASC (Western Association of Schools and Colleges) på skolen vår. Deres jobb er å finne ut om Wilcox har rett til å gi ut vitnemål og rett til å kalle seg en high school. Denne sjekken blir foretatt hvert sjette år, og jeg var så heldig at den landet på dette året:) For i dag og i morgen starter skolen klokka 9! :D Deilig! Hadde en fin dag, og i lunsjen var jeg og snakket med folka i kristen klubben (flere av de jeg dro på tur til Mexico med).. Det var herlig:) Svært gledelig å være med dem....... Anyways...

Over og ut
kaffegrut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det er kjekt å møte kjekke jenter og....noen gutter man har lært seg å like;-) Sikkert nyttig med en ryddedag også innimellom, søndagen altså. Kan du ha ei fortsatt fin uke?

Melinda sa...

jada, men jeg har så fryktelige kramper... er slitsomt å gå på skolen :(