fredag, februar 27, 2009

Unnskyldninger...



Sorry for at jeg er treig med å oppdatere igjen.. Men til mitt forsvar, så er det mange utvekslingsstudenter som blogger som er MYE verre! Vell.. Siden sist. Så har endel skjedd...

Som jeg nevnte var jeg på auditions for Little Women som er en musikal som skal settes opp på skolen.. Auditionene gikk veldig bra, og uten å gå for mye i detalj, så fikk jeg masse offisielle og uoffisielle positive tilbakemeldinger på syngingen min:) Alle de store rollene gikk stort sett til "gjengangerne" som alltid er med på teaterforestillinger der, og da jeg fortalte hun lederen at jeg ikke ville ha noen små roller, sa hun at det ble vanskelig å få plass til meg i denne forestillingen.. Og jeg ble ikke valgt.. MEN, det skal bare sies.. At jeg er ikke lei meg! Dere trenger ikke å trøste meg, eller fortelle meg at jeg burde ha fått en rolle.. For nå i ettertid ser jeg at dette var det beste valget for meg! Jeg er kjempeglad for at jeg ikke skal være i forestillingen:) Det høres kanskje rart ut, men jeg vet at teater er veeldig time consuming.. Og jeg måtte ha vært der flere timer om dagen.. Og jeg hadde nok blitt stresset og for opptatt til å gjøre alt annet jeg vil også.. Nå har jeg masse venner, og det skjer ting hele tiden med dem, med skole og andre ting - og nå har jeg faktisk tid til å gjøre dem:D

'Fantastics' er et konsept vi bare har på min skole.. Det er en slags kamp mellom klassene.. Vi konkurrerer i flere genre.. Freshmen, sophomore, juniors and seniors er klassene.. Vi konkurrerer i dans, halldekorering, forskjellige artige leker i gymsalen, kle oss ut hver dag osv... Jeg ville være involvert, men hadde ikke fått tid hvis jeg gjorde forestillingen:) Nå kommer jeg til å være superinvolvert, og det er der mine nærmeste venner er! Jeg er kjempegla i folka i teateret også, MEN jeg følte ikke at jeg passet helt inn.. De er veldig forskjellig fra meg, og er ikke de jeg gjør ting med utenfor skoletida... Så det eneste jeg kan angre på er at jeg brukte fire ettermiddager på auditions.. Men samtidig gjør jeg ikke det, for jeg lærte mye av det!

I dag, etter skolen skulle jeg egentlig dra å stå på skøyter (innendørs) med et par stykker, men det ble ikke noe av - så jeg og Jessica (braziliansk utvekslingsstudent) dro på kjøpesenteret i steden.. Det STORE, fine kjøpesenteret! Dessverre skulle jeg gjerne hatt mer tid :/ Vi brukte veldig mye tid på å komme oss dit med å gå og ta buss osv.. Men jeg fikk kjøpt mye jeg har ønsket meg.. Jeg kjøpte en dritbra BH fra Victoria's Secret!!! :D Jeg vet det er svindyrt, men jeg har hatt lyst på det sååå lenge! Og jeg trengte det virkelig!! :D Ikke døm meg, please.. haha. Så kjøpte jeg en t-skjorte i sånn stripete skjorte-stoff fra Charlotte Russe og en kjempeskjønn hvit topp fra Forever 21, som forresten er min favoritt butikk.. Der kjøpte jeg også en dritkul rosa klokke... jeg elsker den! Så rushet jeg videre fordi jeg skulle i bursdagsfest!

Dette er fra Danis (hun med kronen) bowlingbursdag, men Julie er hun som sitter rett over meg med krøllete blondt hår...

Det var Julie's surprise party, og jeg kom forsent så hun hadde akkurat kommet! Heldigvis var jeg ikke den eneste, og det gjorde virkelig ingenting.. Hun fylte 18 år, og storesøstra holdt stort kalas, prinsesse party, for all girls.. Det virket litt som et 15-års lag, men det var koselig:P Vi satt rundt bord og spiste, og lekte leker etterpå og sånn.. Hehe:D Det ble jo litt artig:) Jeg ga henne gavekort til Coldstone (som er et fantastisk sted hvor du lager is på en skikkelig kul måte)!

I morgen drar jeg opp til PUC (Pacific Union College) hele dagen.. Vi skal i kirka om morgenen, og om kvelden har Liz konsert med en gruppe fra skolen hennes.. Andre søstra (15)valgte å bli igjen hjemme.. Og foreldrene synes det var greit.. Ja, det sier litt om min vertsfamilie! Men i alle fall, bedre plass til meg i bilen:P Tar ca. 2 timer og kjøre dit.. Så nå skal jeg prøve å få meg litt søvn! Have a great weekend! Håper overgangen til skolehverdagen ikke blir så altfor har etter vinterferien.. Forresten, litt skuffet over at ingen av dere tok vinterferien i California.. Mi casa es su casa:D Seriously, bare å komme, folkens!! :D Jeg har en sånn seng man kan dra ut så det blir to. Og jeg har ikke brukt den ennå! KOOOM :D Miss you a lot <3

xoxo
gossip girl

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra at det gikk sånn som du synes det var best. Det er det viktigste! Og det er viktig å ta tida til vennene, som du sier!:) så hvis du ikke er lei deg, er ikke jeg lei meg.. hih. Bursdagen hørtes koselig ut:) Skulle gjerne kommet, hvis du spanderer:) ok, fint, deal?!

Gruer meg til skolen på mandag:/ men er ikke Så lenge til påske. Jeje. Gla i deg<3 klem.. Kjæresten hilser btw.

Anonym sa...

Denne bloggen fant ikke jeg i går morges, men du var vel sent oppe tenker jeg. Takk for praten på fb:)

Anonym sa...

Forever 21 er min favoritt butikk ogsaa!! LOve it!

Ellers saa skulle jeg bare si at jeg er den som BURDE komme til deg da! Eller saa kommer du hit <3

Melinda sa...

Jaaa.. jeg vil!! Jeg har store planer om å dra til Atlanta, Georgia i Spring Break (9-19 april)... Mest sannsynlig skal jeg fly til Tennessee, også kommer de jeg skal til og henter meg der... Kanskje jeg kunne sett deg da, Maylene? I <3 Forever 21!!