søndag, februar 15, 2009

MEXICO




Skal stå opp om fire timer og reise til Mexico!! Vi skal kjøre sørover gjennom California, gjennom LA og San Diego til Mexico i morgen og jeg startet nettopp å pakke! Jeg er litt nervøs, for det skulle være ganske kaldt og jeg har ingen varme jakker med meg:/ men har masse hettegensere og lester og sånn... Jeg var og lagde t-skjorte til turen i dag med de som skal dra.. blir en interessant gruppe mennesker!! XD Ikke alle som er helt 'der'... Men er tre gutter fra skolen min som er veldig ålreite! :) Veldig forskjellige, men jeg liker de godt:)

Valentine's Day var jo i dag, men vi "feiret" på skolen på fredag... Fortalte allerede om best buddies dansen... Ellers rundt omkring på skolen gikk folk med rosa og røde klær og mange jenter gikk med masse ballonger og kosebamser og kort og cookies osv... I friminuttene sa de hilsner fra venner til venner eller fra kjærester osv.. Valentines Day er ikke bare mellom kjærester, men mellom venner og familie også! I dag fikk jeg sjokolade fra både lille Isaac på 3 år og Kathy & Dale.. Kort har jeg fått endel av, og tekstmeldinger:) Avisa hadde flere sider dedikert til hilsner fra loved ones.


Så på kvelden i går var det Love Lock Down dance på teen centeret. Jeg og ni andre jenter (stort sett de mest populære jentene på hele skolen) kjøpte rosa t-skjorter på target og malte hjerter med farger og skrift inn.. Skulle forestille Love Hearts. I mitt hjerte sto det: "CHARM ME" Og så hadde vi på svarte hotpants.. Så skikkelig bra ut!

Vi ankom dansen nesten en time forsent, og gjorde en bra entré!! Vi sto og danset på en liten scene midt på dansegulvet, og gutter flokket seg rundt og spurte om å få danse:P Noen av dem syntes jeg det var greit å danse med, for jeg kjenner dem... Men noen av de andre som spurte som jeg ikke hadde så lyst til å danse med, syntes jeg det var så vanskelig å si nei til.. Jeg følte hvis det hadde vært meg som kom og spurte, hadde jeg syntes det var så flaut hvis de sa nei! Men så hvis jeg sa ja, og danset en liten stund, og så prøvde å snike meg vekk, så var det ikke alle som tok et hint og bare holdt meg hardere fast... Én fyr var ekstra pågående, og fikk kameratene til å ta bilde når vi danset... Da var det nok! :P
Meg og braziliansk utvekslingsstudent som kom rett etter jul! Hun var like sjokkert til hvor intimt folk danser som jeg var første gang jeg var på en dans her!



Meg og Connie

Lisa, Lynn, Jessica, Melinda and Kelly in the back!

Før håret ble svett og ekkelt :P


Nå blir det helt sikkert en uke til jeg er her igjen... Og kameraet mitt er stjålet, så det blir ikke så mye bilder fra Mexico heller :( Disse bildene er tatt med vertssøster sitt kamera, og jeg tror ikke hun ville låne det til meg til Mexico, liksom... Har lastet inn bilder fra backstage på talent showet også.. De ligger på facebook, men en liten smakebit her:

Meg i kjolen jeg kjøpte dagen før for 12 dollar
Meg og Amanda! We are calculus buddies too!
Amanda, Clifford and moi! Aren't we a cute bunch?
Hamzah Rrrrramadan and Melinda Brrrrrrom!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ei heil uke til neste blogg!!:-(
Fint å se så mange fine bilder. Håper turen til Mexico blir bra. Take care!

Anonym sa...

Fina bilder:) Hoppas du får det kul i mexico. kramkram

Anonym sa...

Valentine hørtes gøy ut! Bra du koser deg;) Stilige tshorter dere hadde.. KOs deg i mexico..!

Lots of love

Anonym sa...

Valentine hørtes gøy ut! Bra du koser deg;) Stilige tshorter dere hadde.. KOs deg i mexico..!

Lots of love

Anonym sa...

god tur til mexico!! :)

Anonym sa...

Nå er det snart på tide med blogg igjen. Jeg har abstinenser!
Hvordan var Mexico????