søndag, februar 01, 2009

1 miracle


zzzz.. ja, jeg sover egentlig!

Var en fantastisk fin gudstjeneste i kirka i dag... Mye sang og musikk, en kort tale, også et veldig sterkt vitnesbyrd fra mange folk i menigheten. Med lovsangsbandet spillende i bakgrunnen gikk en etter en opp og hold opp en papp-skilt. På ene siden hadde de skrevet hvordan livet var før Gud, og så snudde de plakaten og der sto det hvordan livet deres var etter. Pastoren startet:

ABUSED
ADDICTED
ASHAMED

Så snudde han den til

Redeemed
Set free
Unashamed

Eller noe sånt.. Alle var noe lignende, var utrolig sterkt. Men det sterkeste var når mora til en av venninnene mine, som vi alle har vært med å bedt for de siste ukene gikk opp med sin plakat. Det sto:

1% chance to live
2 doctors
320 blood donors
1000's of prayers

På neste side stod det:

1 MIRACLE

--------------------------

Vertssøstrene mine var ikke hjemme fra torsdag-lørdag pga en slags korpsfestival greie i Monterey Bay Academy.. Vi skulle opp og høre på konserten på ettermiddagen, men bestemte oss for å dra innom Santa Cruz, stranden i nærheten... Det var sååå gøy og varmt og herlig i januar=D jeg tok bilder, men har ikke fått lagt de ut ennå... Men jeg hadde på shorts og t-skjorte var ute i vannet osv... Det var en skikkelig hippie-by med masse marihuana røykende folk og fysj og fy, men der nede ved stranda var det en fornøyelsespark med karuseller og berg og dal baner, og kanskje 10 beach volleyball baner, jeg så én som ble brukt til volley-fotball :D Det minnet meg sånn om Mallorca! Skulle ønske noen av dere kunne vært der og delt det med meg, er bare så nydelig her! Også så nært, er faktisk bare 45 minutter unna! Litt fler bilder fra discobowling i går... haha, litt av et sted for en 18-års bursdag, syns dere ikke? XD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utroli bra at folk går opp og gjør sånne ting. Kan tenke meg det var en sterk oppelevelse ja!

Ååh, jeg vil så til syden nå. Jeg og Marlen så på bilder fra Mallorca i går, savner det sånn. Du er heldig du.

Så ut som en moro bursdag da;) Nå skal jeg og Marlen snart se på UKM her i øvre eiker, benjamin deltar!:D hdhe. Blir morsomt. Vi er glad i deg<3

Melinda sa...

Åå, gjør han! Så artig:D Film og legg ut på youtube!! Gla i dere også, vennene mine :)

Anonym sa...

Benjamin var råflink! Han er for litenfor å gå videre,men han vant publikumsprisen og fikk 1000 kr. Jeg var veldig stolt. :)

Anonym sa...

Flotte tips å ta med for våre gudstjenester også. Flott at du får oppleve dette. Stranda!! Nå! Du får både i pose og sekk:-) Nå er vi på tur til Kongsberg med skolen. Er kaaldt!