tirsdag, februar 24, 2009

harde hverdagen


Etter å ha gjort noe så meningsfullt for en uke, slår hverdagen deg i fjeste med et hardt klask... Det er som om alt vi gjør er så overfladisk, meningsløst og til ingen nytte.. Jeg lengter tilbake... Er nok derfor jeg tilbringer så mye tid med bildene... Gutta har lagt ut bilder, jeg lagra noen av de og la dem ut så dere kan se.. De ligger nå i et nytt album på facebook... Skoletimene er harde.. Jeg skjønner lite, og har problemer med å konsentrere meg:P Jeg har fortsatt gode karakterer, men hvis jeg ikke skjerper meg, vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å holde de oppe... I lunsjen i dag var det kristen-klubb og de viste en DVD som ble laget nede i Mexico fra alle gruppene som var å bygget den uka.. Jeg kjøpte også DVDen, så dere kan få se en gang i fremtiden:) Gutta kom også dit, og det var deilig å se dem igjen og le av de samme tingene.. Jeg felte et pare tårer fordi jeg fikk latterkrampe IGJEN! haha...

Wrestlinglærern (tidligere wrestler som er lærer i US History) min er gærn, og noen ganger så blir han så ivrig når han snakker om hvor hardt livet er, og hvordan vi må våkne opp å gjøre noe til gagns.. Han begynte å skrike og rope omtrent.. JEg er så vant til det, så jeg bare jobba videre i boka mens han babla seg ferdig...

Etter skolen driver jeg med auditions til musikal.. Vi skal sette opp Little Women:) Noe jeg er er svært fornøyd med!! Auditionene har gått svært bra så langt, og jeg tror de vurderer meg som en av søstrene!! Under hele dagen lot de flere og flere folk gå, mens jeg var der helt til slutten:) Men vi dreiv bare med sang, da... I morgen er det skuespill, og det er jeg mer nervøs for.. :S Men det er veldig gøy:)Slitsomt, men gøy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig kjekt å se bilder!!
Er det skolen som setter opp musicalen? Er det til slutten av skoleåret, eller?
Vi har vinterferie, og resten av stua males. Hadde min første skitur i år på mandag. Veldig fint vær og fine løyper ved Mif.
Savner du skiturene på denne tida?:)

Melinda sa...

Ja, det er skolen som gjør det.. oG vi skal ha fire forestillinger i Mai... Haha, nei, skiturene er koselige de, men jeg klarer meg helt fint uten, og har ingen abstinenser... :P

Anonym sa...

Mexico så veldig spennende ut. Og for noen søte barn<3 Skjønner at det er rart å komme tilbake til skole og det "vanlige" da. Lykke til, vennen.. Med musikal og skole! Stå på!=) Stolt av deg uansett.