fredag, februar 13, 2009

Heya

Når jeg kommer hjem igjen er det nok allerede morgen over hos dere, så jeg skriver en kort innlegg nå:) Jeg var jo med å lagde Valentine's Dance for kidsa i Best Buddies klubber fra Wilcox og andre skoler i dag... Det var en stor suksess, masse unger med "intellectual disabilities" samlet med masse god mat, stort rom til å danse, høy musikk, tatovering bod, lage kort-bod osv.. Jeg tok meg av dansinga for det meste:) Og de var så flinke, atte! De lo og danset og ristet løs! Åå, så koselig det var! 'Min' buddy som jeg spiser lunsj med en gang i uka, var ikke så begeistret for å danse, så han gikk rundt å prata i stedet... En fyr med downs syndrom tok av med break-dancing, det var så utrolig morsomt å se hvor gøy han hadde det når alle sto og jubla og klappa:)

Nå er det min tur til å dra på Valentine's Dance... Klokken er 21.20 og jeg og jentene har laget matchende t-skjorter og er klare til å gå.. Jessie kommer hvert sekund nå, så jeg må nok gå til døra. Håper det blir gøy! Og jeg lover å ta bilder:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har amerikanere alltid en eller annen dag å feire? Syns i alle fall du skal på et eller annet party hele tida:) Så supert med det opplegget for barna med utviklingshemming. Herlig at du er med på sånne opplegg også. Hvordan var din Valentine's Dance?

Anonym sa...

God tur til Mexico!!!Vær forsiktig!!!
Mamma loves you!

Anonym sa...

Fortell mer fra valentinesday!:) Lurer på åssen det foregår der borte?? HEr var det faktisk veldig koselig.. De hadde pynta SÅ fint, og jeg og Chris sang "love at first sight". Gikk bra=) Og hun ene studentmisjonæren, Cynthia (som er helt fantastisk), sang til mannen sin (som også er helt fantastisk) etterpå kyssa de skikkelig. Ble så rørt:) Du møter de neste år.. I love u!