mandag, februar 02, 2009

Bilder fra beach trip






Dette var altså på lørdag:D

Søndagen dro jeg og Liz i en butikk og jeg fant en fin kjole og Roxy Bikini! Etterpå dro jeg over til Vanessa's Super Bowl Party :D Det var så utrolig morsomt.. Huset stappfult av folk og røvere:P Masse food og tver på fullt og sofaen stappfull av American football-fans! The Pittsburgh Steelers vant, og jeg begynner å skjønne hvordan det fungerer!

I dag var det ta-bilder-dag på fotball treninga.. Ble nok noen fine bilder for årboka som kanskje så ut som dette...


Dette er rett før bildet ble tatt.. Alle jentene fikser håret og trenern er på telefonen:P

Men så... Kanskje dere legger merke til at målvakten mangler? Ja, hun kom ikke på bildet.. Og hva annet? Hun skal ikke spille mer... Her så har de en regel at man må ha over 2.0 i gjennomsnitt for å få lov til å spille sport... 2 er en C, 3 er B og 4 er A. En C er 70% og høyere... Så endel sliter med å holde det oppe... Og nå er hun så langt under at hun kan ikke spille! Og vi har fortsatt kamper igjen.. Og ingen keeper... Men så kom Javier opp med det forslaget at jeg kunne jo spille keeper. Så nå skal jeg jobbe hardt før onsdagens kamp:P Men jeg begynner å bli sliten... Jeg trening fra 3-5 i morra, så er det øvelser for talent showet fra 5-10.. Lekser? XD haha... ja, får ta de med og gjøre under øvelsene....

Godnyheter er at jeg har droppet en av klassene mine... Den sanggruppa.. Den var i første time, så jeg måtte være på skolen 7.30. Jeg snakket med dirigenten og han snakket med de andre, så vi har bestemt at jeg kutter klassen fra timeplanen, også kommer jeg heller fra tid til annen inn og holder meg oppdatert og kan synge med dem! Så da får jeg treningen uten og slite så hardt for å få nok søvn:) hint hint, jeg burde sove nå, den er nesten 11.. natta fans!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh! Du har jo skikkelig sommer, jo! Urettferdig!! Nydelig bilder og nydelig jente, btw ;) som du sikkert vet er det 15 minus her nå.. Ooh, it's hard to be no-ordmann;P Lykke til som keeper, klarer du helt sikkert veldig bra ;)
ebba... <3

Anonym sa...

Flotte bilder!
Artig at du skal spille keeper!
Pengene er sendt.
Vi drar i natt.
Kos deg!

Anonym sa...

Herlige bilder!! savne savne! Her er det ganske så kaldt og snør og snør.. jaja! Sinssykt kult at du skal spille keeper;) Du kommer til å gjøre en super innsats. Lykke til. Skriv om hvordan det går med en gang, det er vel i dag!;) Looove u

Anonym sa...

coola ni såg ut i era dräkter:) hoppas det kommer gå bra för dej som keeper,du klara det säkert galllant^^ Dina raybans är klockrena som vanligt:P. du är cool! puss på dej

Anonym sa...

Ååå, så fint å se deg på bilder. Men du, det der badevannet var litt kaldt vel? Gjett hva jeg fikk henta på posten et minutt før stengetid!! Tuusen hjertelig takk:-) skriver en mail..