mandag, februar 09, 2009

Mandag morgen

Lite søvn, lite lyst til å stå opp tidlig! Hadde en matteprøve som gikk DÅRLIG! Så hadde vi food faire, og jeg solgte hamburgere med the Surf Club. Fotballtreninga gikk bra, nå skal jeg starte i mål på neste kamp på onsdag! Fikk en email fra en fotballtrener på et college jeg er interessert i.. Et adventistcollege nært LA:) Så det er jo spennende! Snart drar jeg til Mexico, det blir i alle fall spennende!!

Nå nettopp var jeg og lagde appelsinjuice... Ja, jeg LAGDE appelsinjuice:) Appelsintreet i hagen er modent, så jeg skviset noen av de de har plukket inn og lagde en og en halv liter appelsinjuice.. Det var deilig:) Lemonade er også godt, men da trenger du så mye sukker, også er det så surt at det gjør vondt på hendene og i ansiktet å lage det... Jeg har sykt mye lekser i Engelsk, spesielt siden jeg har to klasser Engelsk. Vi leser en bok, og vi har en dag til å lese et kapittel og skrive sånn lang analyse på hvert kapittel. Én dag, altså! Og så må jeg skrive et essay i den andre klassen.. så det er mye jobb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med alle leksene, fotballen og Mexico!:)<3

Anonym sa...

Nydelig header! :) Artig at du er blitt en sånn dyktig keeper.

Appelsinjuice hørtes herlig ut. send over et glass a! :) langt i fra sommer her, som du sikkert hører fra alle kanter. men så har vi da en god unnskyldning til å sitte inne og se på dårlige serier og drikke kakao :)

Savner deg mykje mykje. Høres ut som du har det svært travelt, men det er vel ikke negativt. hihi.

lykke til i dag, i morgen, i går eller så. skjønner ikke helt den tidsforskjellen. her er det i alle fall natta.