onsdag, februar 04, 2009

Fudgestickle

Jeg har lyst å skrive, men jeg har den travleste uka i mitt liv, så jeg kan rett og slett ikke prioritere blogging... Nå er klokka halv tolv og jeg vil sove!! Grunnen til at jeg fortsatt er våken er lekser... Har masse lekser denne uka ( i hvertfall i forhold til vanlig her:P) + fotballkamper og treninger hver dag + to talent shows i morgen og fredag + øvelse til talentshowene + Cahsee test i matte, sånn at jeg kunne graduere + Canta Nova øvelse tidlig om morgenen... TRAVELT!!! Men onsdag neste uke er fotballsesongen over pluss masse annet, så selv om jeg har det gøy, blir det deilig å ikke være så travel og å kunne være mer spontan! Jeg spilte halve fotballkampen (andre halvdel) som keeper... Jeg fikk masse komplimenter, men vi tapte kampen for jeg slapp inn to mål... De sa at det første målet var forsvaret sin feil, og at det andre var offside, men uansett føler man seg skyldig som målvakt.. spesielt første gangen:P Men jeg reddet et par vanskelige baller også, da!! =) klem

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med alle leksene, kjære venn! Know the feeling. Og det er hele lagets feil om man taper en fotballkamp, ikke bare keepern. Husk det! Gla i deg. Klem Henri

Anonym sa...

Busy woman. love you! <3

Anonym sa...

Jeg bestod teoriprøve i dag, Mel:) nå er vi på vei.. hurra.. også skal jeg spille med stabæk den 16ende februar:D sjekke nivået osv. ting går framover.. =)

Melinda sa...

Wohoo :D I love you guys!!

Gratulerer suuupermye, vennen!! Nå nærmer det seg da du kan kjøre, veitu :D Her, så kan ingen sitte på med deg etter du har fått lappen.. Du må vente et år først:P Men DER kommer jeg og sitter på med deg når jeg kommer hjem! ;) Og lykke til med Stabæk, det blir sikkert supert - du ruler :)

Anonym sa...

Husk at du liker aa ha det travelt ogsaa da. Her i Egypt har de ikke alle bokstavene vaare, men de har sol fra skyfri himmel og masse annet flott:)Miss you!