lørdag, januar 31, 2009

Beste dagen da!


I dag har bare vært herlig.. Den beste 'vanlige' skoledagen en kan tenke seg:P Bare det at det er fredag i seg selv er jo helt fantastisk.. Deilig følelse! Godfølelsen begynte da jeg ble unnskyldt fra timene mine fordi jeg skulle møte i gymsalen.. Vi skulle ha pep rally og JEG skulle synge skolesangen. Jeg skulle også marsjere inn med fotballaget. Jeg hadde på en t-skjorte som jentene hadde laget til meg. Den var svart og det sto Melinda i forskjellige farger også sto det under: kiss me, I'm Norwegian! En hund hadde tråkket i malinga mens de laget den, så den var ikke akkurat perfekt, men med minishortsen min så det ikke så verst ut!

Synginga gikk veldig bra. Det funker sånn at halve skolen kommer først og har pep rally en time, så går de tilbake til timen, også kommer den andre halvparten av skolen. Så jeg sang den to ganger. Første gangen trodde jeg at jeg startet litt for høyt, men jeg klarte å presse opp brystklangen hele veien:P Andre gangen la jeg den litt lavere, så det var litt enklere å synge:P En annen jente sang Nasjonalsangen på begynnelsen. Jeg synes hun var veldig flink, men mange sa til meg at jeg sang så mye bedre enn henne... Poenget mitt er ikke at jeg er flink å synge, men hvor gøy det var at maaasse folk kom og sa hvor bra det var! En jente som også skal være med i talent showet, med en helt fantastisk stemme, kom og sa at det var den beste versjonen av "Alma Mater" de noensinne hadde hatt der!! Hun er en god venninne, og i Calculus timen når Mr.Muralt begynte å snakke om meg - så sa hun hva hun hadde sagt om meg. Han sa: Jeg skulle akkurat til å si det samme! :D Hele dagen kom folk og sa hvor mye de likte stemmen min osv.. Det var så koselig! Folk ga meg klemmer og greier, noen jeg ikke har snakket med på lenge, kom og på en måte viste for vennene sine at de kjente meg:P Mr. Chaid sa han var veldig overrasket, han hadde ikke forventet at jeg skulle synge:)

Etter skolen kom Kathy og hentet meg. Karakterene mine hadde kommet dagen før, og hun ville ta meg med ut for å feire at jeg bare hadde A's på karakterkortet! Jeg fikk velge mellom Coldstone, Jamba Juice og Starbucks. Jeg har prøvd alt untatt Coldstone, så jeg valgte det. Det er en utrolig stilig is-kjede der du velger basis is, også top pings også blander de det hele og putter det i en vaffel eller beger. mmmmm.. Jeg gjorde noe annet gøy etterpå, men det kan jeg ikke si noe om..

Laget mitt spilte fotballkamp og vant:) Første gang i serien at vi vinner! Jeg var ikke der, for det var sabbat. Jeg var med noen venner og feiret bursdagen til Dani. Utrolig gøy, en flott gjeng, og gøy å bli enda bedre kjent med noen av dem! Jeg føler meg virkelig hjemme på skolen nå! Vi så på bilder fra barneskolen de gikk på, årbøker, og det var såå mange jeg kjenner, var nesten som om jeg gikk der selv! Mange av folka tok bilder i kveld, så når de legger ut på facebook skal jeg vise dere:) klem

Blitzen er teit, jeg er egentlig ikke såå bleik :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at synginga gikk bra, Meli:D Og bare A's på karakterkortet, fytti katta! Det er som bare 6'ere, sant? I dag kommer Marlen til meg. jeg er hjemme en tur nemlig. Skikkelig mye snø her også.. Skal sende deg en mail nå jeg!<3

Anonym sa...

hei.

Anonym sa...

Ja, det skal jeg være enig i var litt av en dag!! Sang du uten akkompagnement? Ikke verst at en utvekslingsstudent synger skolesangen for hele gjengen etter å ha vært der i bare et halvt skoleår:)
Utrolig karakterkort du stiller med! Skulle ikke tro det, siden du er med på alt mulig annet i tillegg til å jobbe med fagene. Du er ei ansvarsfull og kjempeflink pia!