onsdag, januar 07, 2009

Kom hjem for en halvtime sida...

Ja, i dag ble klokka atter igjen 20.40 før jeg kom meg hjem.. Jeg kjenner at jeg sliter med å skrive norsk i dag, er skikkelig rart! MEN jeg vil ikke bli en av disse Amerikanerne:P Selv om jeg elsker å bo i landet deres! hahaha.. Anyways.. Vil dere høre om min 'travle' dag? Jeg synes ikke den var travel, da.. Bare fullstappet med ting å gjøre - sånn som jeg liker det!

Rett etter dobbeltimer i kjemi, fysikk og tech literacy (lærer om powerpoint nå, haha)... Gikk jeg over til teatret der vi skulle ha sangtime med en av engelsklærerne.. Han var soooo homo!! hahaha. VJeg VET Ikke det, da, men han virka veldig sånn.. Etter å ha lest dikt der vi .... ÅÅÅÅÅ!! Jeg skriver engelsk hele tida her, men sletter det og bytter det med norsk!! ARG:@ Vi leste dikt der vi skulle uttale en H før w.. som i Hwhat, hwhere, hwind etc.. og diftonger - today skulle vi si: todeeii! Var litt meningsløst, med tanke på at min sang er på svensk! hahaha.. Etter å ha varmet opp pittelitt skulle vi ha individuell tid med han. Mens den første jenta var med han snakket jeg med "kostyme-ansvarlig".. Hun lurte på hva jeg planla å ha på meg, osv.. Jeg sa jeg ville være barfotet og kanskje en kjole.. Jeg tenker på en hvit jeg og mamma kjøpte rett før jeg dro.. Men jeg vil ikke ha bare skuldre, så hun sa hun skulle skaffe meg et sjal eller noe sånt.. Men vi skal også gå på teaterloftet og se om det kanskje var en kjole der jeg ville låne.. Så det blir jo festlig:) Så lurte de på hva sangen handlet om for å planlegge farger på lyset og sånt.. De sa de skulle nok ha et spotlight og noen blå toner... Så det blir artig!


Etterpå, i 16-tida hadde jeg to timer til jeg skulle på fotballkamp, så jeg gikk of fikk fikset neglene mine.. Jeg fikk falske negler før ballet, men de har vokst et par millimeter, så nå fylte hun det innerste.. Jeg ga henne 10 dollar=) Det er billig, det!! Hehe.. Så gikk jeg litt rundt og surret før jeg kgikk tilbake til skolen.. Det er et godt stykke fra skolen til sivilisasjon når man går på beina.. Tar c15-20 minutter og gå ut til hovedveien...

Når jeg var tilbake gikk jeg og skifta på doen i gymsalen møtte jeg Mr.mattelærer rett utenfor.. Han sto og snakket med noen men tok seg tid til å skrike Kristel BOOM! da jeg gikk forbi.. hahaha.. Jeg trenger et godt, norsk kallenavn å gi til han:) Noen idéer?

Så spilte vi kamp.. Det var ganske hardt, men til pausen ledet vi 2-0!! Dessverre tok de oss igjen og kampen endte 2-2.. Jeg spilte spiss på slutten, men det var så liten tid at vi fikk ikke til noe særlig... Men gøy var det likevel! Trenern skreik så mye til dommern at han fikk et gult kort!! Det var så morsomt, for da tok en av jentene som ikke har lov til å spille enda pga regulations clipboardet og løp rundt og lekte trener!! Det var såå morsomt, til og med spillere fra det andre laget lo!! Så, når en av spillerne fikk krampe løp den ekte trenern og hjalp henne, mens hu jenta ordnet med innbyttere (meg)! Haha.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjør sykt mye, men det er jo deg!:D Teateret hørtes veldig gøy ut, og jeg liker han lærern din!:D
KJedelig at det ble 2 -2 da. Men spiss er gøy. Du må spille det mer, så du kan score for meg:D hihi. Im thinking about you, hon<3:)

LOVE!

Anonym sa...

Hva er det dere skal da? Synge, ha lyssetting og kostymer... Hva er det jeg ikke har fått med meg? Trodde det var snakk om audition eller noe sånt. Kallenavn.., hmm..Milna Marie kanskje:)

Anonym sa...

Da du lurte på et norskt kallenavn, kom jeg på "Sangfugl", men plutselig gikk det opp for meg at det går ikke på engelsk, haha.

Selv om jeg ikke kommenterer så ofte, så er jeg innom og leser rett som det er.

Lykke til med alt du har på programmet i 2009. Ønsker deg Guds rike velsignelse i dette året!
Klem fra Irene

Melinda sa...

H - jepp det er meg!! Ja, jeg må jo nesten bytte trener for å få spille nå, tror han har blitt litt for vant til å se meg på benken! Også er jeg litt for grei å ha med å gjøre.. Ei annen jente gråt i går og kom ikke på trening i dag fordi hun ikke får spille noe... haha...

Mams- Vi skal ha Talent Show!! Det var 50 stykker på audition med sang, dans, drama etc... Jeg kom med og skal synge Gabriella's Sång.. Det var derfor du sendte meg musikken:) Jeg skal kalle lærern min noe på norsk.. Men Milna Marie tror jeg blir litt for feminint til denne herremannen XD

I - Sangfugl hadde gått fint - jeg vil at det skal være på norsk.. Men det er jo mitt=) (Songbird) hehe.. Jeg må gi han noe annet.. Mattelærern min vi snakker om her... Og tusen takk, veldig koselig at du er innom! Takk =) klem tilbake<3

Anonym sa...

Åja, var det haaan som skulle få kallenavn:) Jeg trodde du skulle gi han et alternativ til å kalle deg for Kristel BOOM! Han kan du bare kalle.. Tullebukk :)!Eller kanskje..din Gnu!

Anonym sa...

Hva med Kaptein Sabeltann eller Fjøsnisse? Eller Trollungen? Eller Fløtepus eller Sussebass? Hva med Espen Askeladd?
Ja, dette var noen forslag, hihi.

Trodde det var et kallenavn til deg selv, jeg, skjønner du.

Klem fra Irene

Anonym sa...

Jeg like tullebukk, gnu og fjoesnisse:) Trollunge funker bra ogsaa... Vi faar se hva som kommer til meg i oeyeblikket! hehe

Anonym sa...

åå så sykt kult:D du komme t å rocke heile showet! toppa heile driden liksom! har du fått med deg at me har fått roller til musikalen? det e så kjekt det:D

hehe eg suns du sga kalle han for gaute! hahaha me ekstra trykk på a'en og litt o-lyd på u'en^^