mandag, januar 26, 2009

23.08

Sorry igjen.. Jeg skulle ønske døgnet hadde flere timer! Klokka er ti over elleve, jeg er IKKE trøtt, har mye å gjøre, men skal allikevel prøve å legge meg... Orker ikke enda en dag som den i dag da jeg våknet fem minutter før jeg måtte hive meg i bilen.. Det er bare bæsj... Følte meg gross hele dagen, men hadde ikke tid til å puste i bakken... Jeg stoppet innom postkontoret og tilbrakte rundt en halvtime på å få sendt en pakke til Norge... Inkompentente, dumme asiatere som jobber der.. Kan såvidt snakke engelsk, har ikke peiling på service og aner ikke hva jeg spør etter.. Idioter, altså... Dale kom inn (han hadde sittet i bilen) ca. 5 minutter før jeg var ferdig og begynte å hjelpe til.. Han sa unnskyld for at han ikke hadde kommet før, men da var det allerede for sent, og de totalt IQ-løse kjerringene hadde allerede rippet ut pengene fra lomma mi.. Jaja, jeg gjør sjeldent det der igjen, ass... Men nå er den i alle fall avgårde!

Jeg hadde en kjempefin helg! Var i kirka, også på besøk hos de folka i det nyydelige huset (bilder her: http://melindaiusa.blogspot.com/2008/08/min-weekend.html) på lørdags ettermiddag.. Vi så filmen One Fine Day med Michelle Pfeiffer og George Clooney... Jeg sier aldri nei takk til mr. Clooney! Mmm... Ble ganske sent, men det plager ikke meg:P Søndag ryddet jeg også dro jeg og Vanessa og møtte Jessica (braziliansk utvekslingsstudenten) og Larissa (braziliansk jente jeg kjenner fra kirka) på Jamba Juice:) Veldig koselig!! Når jeg kom hjem rydda jeg enda mer, og jeg sorterte papirer... Da fanta jeg masse koselige brev og kort som dere ga meg før jeg dro og noen som har sendt meg ting... Ufattelig rørende og deilig å lese!! :D



Etter hendelsen på postkontoret i dag, spilte vi kamp mot Saratoga.. Det gikk ganske så rævva, virker som om jentene har gitt opp :P hahaha.. I don't really care, jeg sitter bare på benken uansett.. men noe som er mer interessant, var linjedommeren på vår side... han var bare nam-nam:D Så løpte jeg og Kathy rundt på butikker etterpå da hun hentet meg, fordi jeg trenger en gul, kort shorts til fredagen, for da skal vi ha pep-rally for vintersportene... Men vi må ha på oss klassefargene på shortsene.. Fant ingenting.. Så vi må dra på Sports Authority pretty soon.. Har også meldt meg på og skal synge audition sånn at hvis jeg gjør det bra får jeg synge enten nasjonalsangen eller skolesangen foran skolen på fredag:) Det hadde jo vært gøy :D Wish me good luck!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Huffda, Melinda. Det der var litt av en utblåsning over de stakkars damene..Så får vi håpe at den pakken ikke trenger så fryktelig lang tid til Norge da:)Gled deg over at du får trene og være i aktivitet selv om det ikke akkurat blir på kampene. Spennende med audition! Tvi tvi!
Håper du legger deg i tide i kveld så du slipper "Flying start" på morran. KL-æm mamma

Melinda sa...

Vell.. bedre at jeg skriver det her, enn at jeg tar det utover dem?

Anonym sa...

Ja, det har du rett i. Vi kaller det bare en utblåsning, vi:)