onsdag, januar 28, 2009

Litt ledig tid idag :)

I dag hadde jeg audition:) Jeg sang 'Star Spangled Banner' og 'Alma Mater', begge gikk veldig bra, og de valgte meg til å synge 'Alma Mater' - som er skolesangen vår:) Auditionen vår var foran hele ASB... Som er neeesten som elevråd, bare at det er annerledes enn Student Council... Disse har time HVER dag og snakker om aktiviteter og sånt på skolen.. De er veldig aktuelle, og har blitt stemt inn der.. De har masse valgkampanjer og sånn.. Heldigvis kjenner jeg mange der, men det ble nesten bare skumlere pga det... Hamzah er der, men han var der ikke i dag... Jeg snakket med han etterpå da, og han hadde apparently "hørt aaalt om det.. men han kunne ikke si noe.." hahaha

I engelsktimen gikk vi på biblioteket og hentet bøker... Mens vi var der kom lærern, som er fransk, og pustet meg opp i trynet og snakket om det retarded skolesystemet i USA og hvor mye bedre det var i Europa:P Lol!

Hadde en god del lekser, men fikk gjort dem under øvelser i teateret. Det gikk ganske bra, men jeg synes det er vanskelig når jeg bare får prøve én gang om gangen :P Det var andre gangen jeg har sunget på scenen! Og første gangen på over en uke jeg har sunget den i det hele tatt.... Jeg måtte også hoppe over fotballkamp for å være der... Og på fredag har vi også kamp jeg ikke vil være på.. Er så vanskelig å få tid til alt:P og sang er virkelig min første prioritet:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du får synge, snupp!!:D Du gjør det kjempebra. Prioter synginga, du kan nå langt, u know!:D:D Lykke til. Jeg heldte akkurat på med en gammel melk jeg! GRUSOMT! Den skulle egentlig ikke gå ut før 1 februar, så jeg ante ingenting før jeg satt der med den klumpen i munn!! :(

Anonym sa...

Vi har vært på foreldremøte, og nå er det bestemt at 10.kl får reise til Kreta fra 21-28.mai, såfremt ikke muntlig tentamen blir i det samme tidsrommet. Undertegnede blir også en av fire reiseledere...Så fint at sangen gikk bra. Syng og vær glad! Brr, nå er det kaldt ute!!