søndag, januar 11, 2009

Sunday morning

Jeg våknet hos Ari idag... Vi gjorde masse matte i går, men så så vi på House i går kveld og om morgenen i dag! :) Når vi gikk ut døra og ut i bilen fikk jeg helt sjokk. Sola skinte og det var skikkelig varmt!! Vi sveivet ned vinduene, satte på musikken og cruiset ned gatene mens vi sang:D Jeg tror det er ca. 18-20 grader her akkurat nå kl. 12.31. Værmeldingen for i morra viser 21 grader midt på dagen, tirsdag 23 grader!! :D:D Onsdag: 20 Torsdag: 21 Fredag: 22 Lørdag: 22 Søndag: 20.... Åååå, jeg er så lykkelig :D:D Kanskje jeg kan bli brun igjen nå? :) HahahahahaXD Hvis jeg blir det skal jeg låne noen sitt kamera og ta bilde:P

Senere på kvelden:
Ja, jeg og Liz dro på kjøpesenteret :) Det var gøy! En god del salg, men dessverre måtte vi returnere tidligere enn jeg hadde hatt lyst til fordi jeg skulle på et intervju til en familie jeg muligens skulle sitte barnevakt for. Kl. 16 ankom jeg huset deres. Det er veldig nært der jeg bor, bare 15 minutter å gå fra det ene til det andre! Det var et kjempefint hus med vanlig, amerikansk strrelse.. Større enn vårt, men mindre enn det megafine huset jeg har tatt bilder av før.. De hadde et basseng, så de skulle si fra hvis jeg måtte pakke badedrakten:D Familien hadde to gutter på 3 og 6 år. De var slitne etter å ha vært i bursdagsselskap og overnattet hos besteforeldrene dagen før, så de lå og sov når jeg kom. Foreldrene var såå koselige - drømmevertsfamilien :) Elsdte gutten hadde høy funksjonerende autisme, som de kaldte det.. Han var altså autist, men han fungerer fortsatt helt fint. Det er bare i store mengder så kan han ha en tendens til å trekke seg litt for seg selv, og han er følelsesmessig mer som en 4-åring enn en 6-åring.. Begge guttene var utrolig nydelige:) De hadde også en stor golden retriever som var veldig kosete!! Ååå, så utrolig at jeg har kommet i kontakt med de!! (Jeg fant de på en internettside for folk som trenger barnevakter. Sendte en e-mail også svarte de:))

Så, det var lysskinnshistorien for idag! I morra spiller vi kamp mot erkerivalene våre, Santa Clara High School! Det er mye press på å vinne, og selv om jeg kommer til å sitte for det meste på benken, så er jeg veeeldig spent og nervøs. I kveld har jeg klart å rette ut extensionsene mine:D De var blitt tovete og stygge, men jeg har klart å fikse de så jeg kan begynne å bruke dem igjen:)

Hva gleder du deg til i uka som kommer?

Klem

Jeg kan sitte for første gang 22.januar hvis jeg har mulighet, sa de:D Jeg gle

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ikke verst at du kan "sitte" før første gang. Jeg tror jeg har sett deg gjøre det tidligere på trass av at du er en travel dame.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hørtes ut som en søt familie, så koselig jobb da!:) Misunner varmen deres altså, her er det plutselig også blitt varmegrader og alt snøen har nesten smelta, bare litt is her og der. Lykke til på kampen btw. VINN!:D

Jeg gleder meg til innebandycupen til helga. Jeg og christine skal spille på lag med Eirik, Cato, Finn Håkon, Odd - Reidar, Magnus og Robert:P De trengte sårt jenter! Men blir dødsdyr helg asså. Jaja. Eller så var jeg hos tannlegen i dag. NUll hull=) Good girl. Jeg vil se bilder snart, kjære deg. haha.. Og jeg gjetter at du er brun fortsatt. Mye brunere enn oss bleikinger her hjemme hvertfall. Love u!

Anonym sa...

trevligt det där med familjen och barnvakt jobbet ;] oh så niice at du har det varmt där borta!!

jag ser fram imot innebandycupen fersure!! det kommer bli så himla kul cant wait :p kommer sakna dej där då giirl, du har ju alltid vart där lixom...
OH å så fick ja reda på i dag att ja kommer att få spela i Finland på sdacupen eftersom jag kommer att ta en Bibel klass (Åpenbaringen) med pappa!! fatta va niice! take care<3

Anonym sa...

Nei, guri! Nå begynner norsken å falme. Hva er lysskinnshistorie? Er det det samme som solskinnshistorie, mon tro:))Å, det var søtt, lille du!

Så bra at de ville ha deg til å være barnevakt da. Du er jo utlenning tross alt, men da har de jo sett at de får kvalitet fra Norge:)
Hvis du skal sitte barnevakt seint på kvelden så blir de nødt å kjøre deg hjem. Du får ikke lov å gå ute alene hvis det er seint på kvelden. mamma kjempeglad i deg!

Melinda sa...

Papa - Ja, endelig skal jeg sette meg ned XD JEG BEKLAGER, MEN ER HARDT NÅR DET BLIR ENGELSK HELE DAGEN :(

H - Kampen, ja.. Det blir nok et avsnitt om i neste blogg :/ Innebandy er alltid et høydepunkt, selv om det gjør vondt i lommeboka :P Jeg er IKKE brun, nei.. Selvsagt ikke bleik som dere, men allikevel.. XD

P - Yeeeey:D I'm so happy about Finland:D Hva spiller du nå? Legger? Når er den cupen, egentlig?

Mama - De er veldig forsiktige, denne familien... De var bekymra når jeg skulle gå hjem fra intervjuet kl. 16.45 i solskinn, liksom XD Hahahah:) Blir nok null problem! Og SLUTT å mobbe norsken min.. Jeg prøver i alle fall!!