torsdag, januar 22, 2009

To fantastiske gutter

Etter å ha vært i teateret flere timer etter skolen på onsdag og torsdag, var det skikkelig deilig med et avbrekk. Jeg skulle sitte barnevakt for to gutter på 4 og 6 år rett etter øvelsene.. Da jeg kom til huset deres kom guttene løpende mot døra og ropte: "Melinda!! Is that you?" Også klemte de beina mine og dro meg rundt og skulle vise meg alle tingene sine. Så ville de gjerne at foreldrene skulle dra sin vei og åpnet døra for dem og kysset dem og sa de var glad i dem:) Utrolig herlige!! Har aldri møtt noen så fantastiske unger!

Så var de mitt ansvar, og det var ikke noe farlig :P Først kledde de seg ut som Curious George og Clifford, to tegneserie figurer og så ville de se på noen show på tv... Jeg fikset litt mat til dem og meg, og vannet ut lemonader =) Etterpå satt jeg meg i sofaen og så på TV med dem, og begge to satt tett inntil meg og i fanget mitt... Vi lekte litt med lekene på rommet deres, men foreldrene kom snart hjem igjen, var bare en times langt besøk på en skole... Da jeg skulle dra ga de meg en stor klem og han ene satte trutmunnen ut for et kyss som barna i Russland. haha, jeg kysset han på panna... Haha:P Jeg fikk 10 dollar og faren deres kjørte meg hjem.

Jeg har også startet et nytt semester på skolen nå. På onsdag, rettere sagt. Så nå har jeg ikke Economics eller Tech Literacy (data) lenger, men to engelsk klasser i stedet. Begge er med en fransk fyr som ikke gjør mye annet enn å banne hver mulighet han får. Han banner om George Bush, det dårlige utdanningssystemet i USA som behandler unger som "retards" osv. Jeg vet ikke om jeg orker å ha han to timer om dagen:P Jeg har spurt om å få time hos Guidance Counseloren, så da håper jeg at jeg får ordnet opp i det:P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å herlighet for noen herlige unger!! Tenk å være så tillitsfulle uten å ha møtt deg på forhånd. Antar noen har lagt inn et godt ord for deg:)
Foreløpig høres det ut som det kan være et lurt valg å bytte ut de to engelskklassene. Nå snør det igjen!!
Ha en fin fredag:)

Anonym sa...

Å, så søte!:) Bra at de var noen ordentlige unger, og ikke sånne skikkelig usikkelige:P Grei jobb å ha det da!:) Hvor mye og hvor lenge skal du jobbe som barnevakt der?

Love

Anonym sa...

Skjønner at dette er noe for deg, å sitte barnevakt. Vet du hva, Melinda, jeg tror faktisk at alle barn blir snille når de er med deg! Du er så flink med unger, og de skjønner det, vet du.
Ha en god sabbat.
Klem fra Irene

Anonym sa...

synes jeg har hørt den før, altså verdens nydeligste unger :) men de hørtes fantastisk greie ut.

Denna uka har jeg hatt prosjektuke på Stenseth barneskole. Lært dem danser som Thriller av Michael Jackson og basketdans med high school musical. det hadde vært noe for deg det. hehe. ungene der var i alle fall utrooolig herlige.

nå teller jeg omtrent dager til du kommer hjem :P nå har du vært borte lenge nok!!