søndag, januar 04, 2009

Dagen før skolen starter igjen..

I morgen er det fullt kjør igjen.. Neste uke etter det har vil finals... Eller tentamener, hvis du vil kalle det det.. I am screwed.. Det kommer IKKE til å gå bra! Vi har to om dagen, og jeg kommer til å slite HARDT :P Men men... To kamper neste uke også. Pluss sangtime på onsdag. .pluss tre treninger.. Oioioi, jeg kjenner jeg blir sliten bare ved tanken! Jeg hadde veldig sår hals på fredag også.. Så derfor gjorde jeg ingenting i dag.. Jeg sov lenge, vasket håret, gjort pittelitt lekser, sett 5 episoder friends.. Også har jeg gått rundt omkring her.. Gikk helt til skolen min og videre.. Stoppet på drugstoren og kjøpte sånn skillepapir til permene mine og en vippetang. Gikk og gikk og gikk. Litt deilig i grunn, og bare gå:P Er ikke akkurat sånn skog-tur som man ville tatt i Norge, men gikk på siden av hovedveien på en måte:P Biler som suser forbi hele tida! Så dro jeg og Dale og hentet Liz, hun var på basketball turnering i Fresno i helga.. Skulle ønske jeg var der :D

klem

1 kommentar:

Anonym sa...

Så er det på´n igjen for oss alle. Tenk positivt, gjør ditt beste på tentamen. Da er det lettere å være fornøyd etterpå...
Hjelp, hvor mange episoder er det egentlig av "Friends"? Ser du dem om og om igjen?
Nå er det to dager med lærerstevne, så da får jeg lese blogg når jeg er hjemme igjen. Love U