tirsdag, januar 13, 2009

Travelt...

Ja, dette er altså tentamensuke, og det er ganske busy-busy for tiden:) Rett etter skolen var det rett på trening, så rett til Ari og gjøre matte, så kom jeg hjem klokka 21... Hodet mitt verker etter all matten, men det har tydeligvis lønt seg fordi jeg gjør det mye bedre i matte for tida!

Vi fikk tilbake en matteprøve i dag.. Jeg fikk 87 av 90 poeng!!! Det var ikke bare lykke på bordet vårt, uheldigvis. Ari fikk rundt 50 av 90, og de andre hadde mindre enn 70% de også... Ari begynte å gråte, hun følte hun kunne materialet, men fordi hun skrev så rotete så hadde han ikke klart å finne svarene.. Etter å ha snakket med han etterpå fikk hun 18 mer poeng. Allikevel var det mindre enn en C. Alle de andre jeg snakket med hadde slitt veldig. Det legger jo en demper på humøret! På min prøve sto det Yahoo! under poengsummen:) Jentene snakket om hvor dårlig lærer Mr.Muralt var og at de ikke ville ha den klassen osv osv... Ari har jobbet hardt, ja.. Men ikke hun ene andre.. huff, hun klager mer enn hun jobber - det skal være sikkert!

Haha, en morsom historie i Economics-timen... En av jentene hadde vært i Mexico en måned rundt juletider. Hun er en skikkelig mexicansk partygirl, og hadde vært på strippeklubber osv.. Hun viste oss bilder på digitalkameraet hennes... Så viste hun Mr.Chaid (wrestling lærern) et bilde av en fyr i g-string som danset rundt henne. Så sier han: "I know that guy! We hang out:)" på tull, altså... Så sier Mercedez ( en annen jente): "You hang out? In g-strings??" XD Haha, det var et mentalt bilde jeg IKKE ville ha:)
Kan dere forestille dere denne karen? Det er lærern min! Hahaha:D

På fotballtreninga delte vi ut gaver.. det var sånn gaveutbytte... Assistent treneren vår, Anna, hadde meg som hennes "hemmelige venn". Hun hadde kjøpt et gavekort til Best Buy så jeg kunne kjøpe meg friends sesonger!! Også skrev hun på kortet at jeg ikke måtte gi opp og at jeg var herlig og hadde masse energi og sånn:) Var utrolig koselig!

Men nå skal jeg endelig få lagt meg sånn at jeg er opplagt for tentamenene i morra.. Jeg har fysikktentamen og mattetentamen.. Fysikk er bare en presentasjon om et prosjekt jeg holder på med, så det blir lett! Mattetentamen går nok bra hvis vi får bruke vår egne kalkulatorer, men hvis ikke, så er jeg veldig redd.. Hjelp! hehe:D

Natta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha han va hot! neida!
lykke t på tentamen! eg e sikkar på at det komme t å gå supert min kjære smartiegirl<3

Anonym sa...

ooh bra där med matten:) och ooohmydays läraren va ju en godbit;) haha. Hoppas tentamene gick bra. puss

Anonym sa...

Hot!Not, men en hottentot i stringtruse! Du har vært kjempeflink å jobbe deg igjennom til god forståelse i matte. Godt gjort! Koselig med hemmelig venn. Hadde du også en du var hemmelig venn for? Fikk hun også "friends":)Er det stor forskjell på kalkulatorene? Hvorfor skulle du ikke få benytte din egen?
Det er veldig kaaldt i Mjøndalen i kveld, brrr..Varm kos til jenta mi:)

Anonym sa...

haha godbit FERSURE ;] lycka till med allt!<3

TangerineRodent sa...

LOLZ MR.CHAID WHY?!?!