fredag, januar 09, 2009

Skoletime

Ja, da sitter jeg i Economics-timen i biblioteket og skal sjekke hvordan "aksjene" mine har gaatt.. Paa begynnelsen av skoleaaret skulle vi late som vi investerte i fem aksjer og bruke 10,000 falske dollar... Mine aksjer er verdt 5,234 i dag.. Huff!! Verst av alle aksjene var mine i Norsk Hydro!! De gikk fra 2,000 til 982... Men jeg var i alle fall patriotisk! :D Heldigvis faar vi ikke karakter utifra hvor mye penger vi har tjent! I gar var nok en hektisk dag med skole, fotballtrening, calculus-studering hos Ari og friends-titting hjemme.. Haha! Jeg har bare 2/3 episoder igjen av alle sesongene jeg har (1-6).. Enten maa jeg laane noen av Nesa (Vanessa) eller saa maa jeg dra og kjoepe meg noen fler!

I dag hadde vi en samling i gymsalen der en gruppe mennesker som hadde vaert i gjenger og saant kom og snakket om sikkerhet osv.. De hadde en rapper og tre folk som snakket om livene sine og saant.. Rapperen spurte hvor mange som hadde vaert i en begravelse de to siste aarene for en venn som doede.. Du ANER ikke hvor mange som rakte opp handa.. Den var helt sjukt! Jeg kjenner ingen som er med i en gjeng, men det er utrolig at dette skjer rundt meg - rett utenfor skolen her paa gatene omkring.. Folk blir skutt, knivstukket, overdoser, livstid i fengsel for drap osv...

1.30 blir jeg unnskyldt fra skolen, for da skal vi og spille fotballkamp paa Lynbrook.. Haaper vi vinner!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, se på den fine jenta:-) Me like!

Melinda sa...

Uhm.. Thank you! Kæm e du? :P

Anonym sa...

Kan det være myrsnipa mon tro?

Anonym sa...

Fy søren.. hørtes skummelt ut. Du må være forsiktig, Melinda. Ikke naiv og godtroende.. ok??

Suss Henriii

Melinda sa...

Naiv?? Godtroende?? Meg?? ALDRI XD