mandag, januar 12, 2009

Før jeg legger meg

Dagen i dag kan oppsummeres med kamp:) Det var en superintens kamp mot erkerivalene våre, Santa Clara!! Trenern hadde sagt på forhånd at hvis vi vant i dag skulle han bestille en hummer-limosin til bortekampen mot Santa Clara:) Så presset var på :P ( the pressure was on.. Haha, jeg mååå bare få skrive som jeg vil :P)



Hele kampen var megaintens, men det ble ingen mål før i siste innspurt. Santa Clara har ballen rett foran keeper og scorer over hodet på henne. 1-0 og ca 4-5 minutter igjen.. Stemningen stiger og det er masse press på spillerne.. Så er vi på deres side foran mål.. En jente på vårt lag skyter, og treffer tverrleggeren, den spretter ut igjen, og vi klarer å sette den inn. Alle jubler og skriker og hyler... MEN det telles ikke!!! Vi har på en måte en dobbel tverrlegger på målene våre, og dommerne hevder at ballen hadde sprettet ut fra den øverste (ballen skulle egentlig ha gått ut). De på laget vårt vet at det ikke var sant, men hva skal man gjøre?? Stillingen er fortsatt 1-0 til Santa Clara og tiden tikker snart ut... Spillerne på det andre laget prøver å dra ut tiden, og dommern merker det og gir oss et par minutters ekstra spilletid.

Igjen er ballen i nærheten av Santa Clara's mål.. Michelle dribler seg forbi, spiller megabra.. Men så kommer en av forsvarerne og stanger henne ned i panikk. Skikkelig stygt, og det blir blåst til frispark. Ballen er heelt ute på venstre ving, ganske langt unna mål. Alle klynger seg sammen foran mål, men Annie tar sparket, og setter den perfekt i høyre kryss!!! Jubelen er ubeskrivelig!!! WOoohoooo:D:D:D Rett etter er kampen slutt og det blei uavgjort.. Igjen... Men vi tapte heldigvis ikke til rivalene, selv om vi skulle ha vunnet...

En annen lykkelig nyhet!! Brevet til Henriette kom i dag:) Grunnen til at det har tatt så lang tid er nok fordi en viss blondine (Anonym) hadde skrevet feil nummer på adressen:D Jeg bor i 1491, ikke 1941.. hahaha:D Men viktigheten er at det er framme nå - tuuusen takk:)
Til slutt vil jeg bare legge ved et bilde av familien jeg skal begynne å sitte barnevakt for:

Er de søte, eller er de søte? =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

UUUt med pakket!!! UUUt med pakket!!!
Den fotballkampen var dramatisk!
Skulle vært artig å være publikum.
Fikk du spille noe?

Anonym sa...

ååh niice match, synd att ni inte vann men oavgjort är ju inte helt fel häller dåå.

yeaaah! :] jag ska spela legger och cupen är i slutet av mars så nu ska vi träna stenhårt så att vi vinner grejjen ;D

Anonym sa...

Spenningen var til å ta og føle på nedover siden:) Familien ser trivelig ut. Det var betryggende å høre at de ikke ville at du skulle gå hjem alene om kvelden. Du må vel innom en gang til og hilse på ungene før du skal sitte barnevakt?.. Marion og jeg har vært ute og gått måneskinnstur. Skikkelig stor, gul, klar og nydelig måne i kveld. Fint i Mjøndalen i klarvær skjønner du;-)

Anonym sa...

så søøte de var!=) og spennende kamp!!=O så irriterende med annulerte mål.. :@

Anonym sa...

Kampen hørtes dødsspennende ut!!:P Bra d hvert fall ble uavgjort. Det verste jeg vet er å tape mot erkefienden, som man egentlig skulle ha slått:P

HURRA!:D Du fikk brevet mitt. Oh NO!:P Hadde jeg skrevet feil. haha.. ikke rart. Jaja, men nå er det framme. Jula varer helt til påske, sant? Den ansiktsmaska er digg, lukter sjokolade:D suss