torsdag, januar 15, 2009

1 more day left

Det skal bli så godt!! Bare økonomi og kjemi igjen nå.. I morgen.. Først kjemi fra 8-10 og så economics fra 10.20 til 12.20.. Også har vi 4 dagers ferie:) Martin Luther King Jr. dag også lærerplanlegging eller noe sånt på tirsdag... Så jeg skal på hytta med Vanessa! Faktisk var den ikke i Tahoe, den er ved Lake Huntington! Jeg googlet det og så bilder som lignet utrolig på Norge!! Prøv å trykke på kartet og se om dere kan se veien vi skal kjøre:)

Jeg har også spurt Stephanie (minste vertssøster) om å få låne kameraet hennes, hun sa ja - så jeg lover det blir bilder!! :) Finals/tentamen-oppsummering så langt:

Physics - lett og greit, bare en presentasjon.
Calculus - bedre enn forventet, har høye forhåpninger.
Tech Literacy - eeeenkelt!!
US History - husket alle spørsmålene han gikk gjennom på mandagen. Men resten måtte jeg nesten gjette på :P

I morgen: Jeg har 107 % i Chemistry H nå, og A+ er bare over 97%, så det skal nok gå bra uansett om jeg gjør det dårlig.. Men det er et av favorittfagene mine som jeg føler at jeg forstår bra, så det skal nok gå fint...

Economics har masse vanskelige ord som jeg ikke husker alt av... Samme lærer som i US History, og jeg må si han er ikke den beste... Men jeg føler jeg har en ganske god forståelse.. Hovedgreia er supply and demand... Tilbud og etterspørsel.. Noe jeg føler jeg forstår ganske bra.. Så nå gjelder det bare å slå til og vise hva jeg kan :P haha!! Vi kjører på lørdagsmorgen, så i morra må jeg pakke.. Vi har også en fotballkamp kl. 19, men det er sabbat... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... På kampen på onsdag ble liksom såå mange spillere skadet! Jeg har forklart før at jeg ikke vil spille på sabbaten, men han forsto ikke greia i det hele tatt... Vanligvis ville jeg bare sagt at jeg ikke kunne komme- jeg sitter jo bare på benken uansett, men jeg vet ikke hva jeg gjør hvis han begynner å mase fordi vi ikke har nok folk og sånn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good girl!:)
Du skal med Vanessa! Det høres jo lovende ut. Pass godt på Stephs kamera hvis du låner!.. Hvis du syns at du ikke skal være på kamper på sabbaten, så spiller det liten rolle om treneren skjønner det eller ikke. Det viktige er at du gjør det du selv føler er et riktig valg. Nå snør det ute.. Klæm, mamma