onsdag, januar 14, 2009

Finals

Burde lese-lese-lese, ikke skrive-skrive-skrive! Mattetentamen gikk kjempebra, følte jeg kunne alt:D Så det var artig! Tina satt ved siden av meg og sa: "F*** this class!" etter prøven.. Men både Ari og jeg synes den var ganske grei:P Jeg sliiiter hardt, for vi har US History tentamen i morra og jeg kan absolutt INGENTING!! :) Grei deal, huh? :P Men jeg har A+ fra før av, så jeg kan bare gå ned til en A... Så får jeg bare prøve å følge med fra nå av!

Det var over 20 grader i dag - varmt og godt når man sitter og ser på fotballkamp! Forresten setter jeg mer pris på å sitte på benken når 4 spillere blir ordentlig skada av et dustelag!! 2 av den skikkelig alvorlig - på akutten-skadet!!!

Ey, by the way, homies.. i'm heading to the snow this weekend!! Tahoe here I come!! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra med mattetentamen!Godt at du sitter på benken og slipper å bli skada!!..Lake Tahoe, for et nydelig sted! Hvem skal du dit med? Er det langt unna? Skal dere overnatte? Pappa og Mathias skal til Lillehammer på innebandycup denne helga. Jeg skal kose meg her hjemme, og skal på Nuskin event hele søndag. Da skal et revolusjonerende produkt lanseres som stopper aldringsprosessen i huden, "age lock". Det blir stor reklamekampanje med plakater på 8 trikker i Oslo!..Ellers har Andreas reist i militæret på Bardufoss. Stakkar Marion, ingen unger hjemme! Du får sende en trøstehilsen på facebook:) Ha en herlig dag, til tross for en tvilsom historietentamen;) Klem

Anonym sa...

Du er flink på skolen, as always!!
Kos deg med snøen!:)

WE LOVE U!

Anonym sa...

Jeg er inponert over hva du får til på skolen! I går kjøpte jeg en maske til ungdomslaget som jeg skal ha på meg når jeg er keeper i helgen. Den er skikkelig tøff. Mathias og jeg drar i dag kl.15.00 til Lillehammer i den nye Mondeon. SKöT OM DEJ