lørdag, januar 10, 2009

Lørdag

Jeg beklager at alle innleggene blir så tørre og kjedelige uten bilder... Men jeg KAN ikke finne kameraet mitt.. Greia er at sist gang jeg hadde det var når vi var på basketballkamp og sang.. Og jeg har ikke sett det etter det... Men jeg VET at jeg ikke glemte det der fordi jeg husker jeg tok bilder utenfor og i bilen på vei tilbake til skolen satt jeg og en venninne og så på bildene på kameraet.. Jeg spurte Mr.Hibbert om det kunne være i bilen hans, men han hadde hatt den til vask og de hadde til og med funnet klokka hans som hadde vært savnet i to måneder.. Så da ville de vel ha funnet kameraet også? I dunno.. Men det er kjipt hvertfall...

I dag skulle jeg egentlig ha vært i San Francisco på jentetur med noen av jentene på fotballlaget og noen andre.. Eller dvs.. i morra.. Men de måtte gå i kirka og jobbe med engelsk i morra, så derfor ville de dra på lørdag i steden.. Jeg kunne ikke dra å shoppe i dag på sabbaten, så derfor fikk jeg ikke vært med :( Jeg så bilder av moroa på myspace nå i kveld... Vi skulle se China Town og alle de kule stedene.. ååå..

I stedet dro jeg i kirka og etter det har jeg bare vært hjemme... Snakka med Melissa (Meiner), Hannah (fra Irland) og Bettina (fra dansen) på msn en god stund da.. Noe som var megakoselig!! Men dere kjenner meg.. Jeg liker ikke å sitte stille så altfor lenge:P Nå skal jeg snart over til Ari, da... Skal sove hos henne i natt. Hun skal plukke meg opp når hun kommer hjem fra jobb. I morra skal jeg intervjues hos noen jeg kanskje kan sitte litt barnevakt for, også har jeg og Liz snakket litt om å gå på kjøpesenteret.. vi får se hva det blir til.. Jeg glemte forresten å si.. Etter økonomi timen i går..

Så spilte vi fotballkamp på Lynbrook. Det ble 0-0, men vi burde ha vunnet 6-0. Vi bare blåste alle sjansene... Men man kan ikke skylde på meg, for jeg fikk ikke spille. Etterpå tok bussen oss tilbake til skolen der det var åpen gymsal for badminton.. Så jeg blei der rundt en time og spilte litt.. Er fryktelig støl i enkelte deler av armen og skuldra i dag :/ Var lenge siden, men åå så gøy :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan jo ikke være uten kamera! Du må sømfare alle veskene og bagene dine, jakkelommer, bilene i vertsfamilien(mellom setene der), under senga, skuffer og skap.
Håper du får en ny og bedre anledning til å utforske San Francisco. Kan du ikke arrangere en sånn tur selv? Det er vel mulig å benytte offentlig transport selv om du ikke kan kjøre selv?
Barnevakt! Når i all verden skal du få tid til det? ..Har vi sett bilder av Ari? Vi snakkes på telefonen søndag. Love U

Anonym sa...

Du må finne kameraet ditt ja.. Vi MÅ få se flere bilder snaart!!
Jeg savner deg! Vi spilte volleyballkamp nettopp, vant 3 -0:P Men det var et dritdårlig lag vi spilte mot da, haha. Jaja. Nå skal dusje, middag, vaske rommet og dra hjem på fotballtrening. Fotball er gøy:D DU må klage om at du ikke får spille, dårlig gjort. Love u

Anonym sa...

Jeg føller med på bloggen! Hyggelig å lese om din aktive hverdag. Fint at du gjenoppdaget den store gleden ved å spille badminton. Mathias og jeg drar på innebandy-cup neste helg. Må prøve å få tak i en maske som passer midt "lille" hode. Skøt om dej.

Anonym sa...

Den "anonyme" var din kjære pappa:)

Anonym sa...

æsj, du. jeg sitter her og leser bloggen din og lengter etter deg! jeg savner deg jeg, melinda!!! du er så heldig. bare å kunne slippe alt det vanlige i et helt år! alene. heldig. jeg kjenner jeg trenger å komme meg bort en stund snart! trenger en avveksling. kanskje jeg drar et eller annet sted en eller annen ferie.. men det blir nok ikke noe utveksling på meg, nei:)du, hannah fra irland. jeg snakka med hu på førsten av året, og meg var hu ikke mye interessert i! haha ;P
jee.. men da vet du at jeg tenker masse på deg iallefall! klemmer og kyss og bare det beste til deg fra ebba