lørdag, januar 17, 2009

Friday night lights!!





Finals are finally finished!! :) Såå deilig å være ferdig, og nå har vi ferie til onsdag... Jeg drar til Lake Huntington i morgen tidlig, og Vanessa tekstet meg og sa jeg måtte ta med meg badedrakt for boblebadet!! åå, jeg er så heldig!! Jeg har også fått låne kameraet til Steph og ladet batterier, så det blir gøy når jeg får vist dere!! Håper alle som er i Lillehammer akkurat nå koser seg masse og fortell om hvordan det var etterpå! Jeg så første episode av FRIDAY NIGHT LIGHTS sesong 3 på TV i dag!!! Utrolig serie, altså... Var så morsomt, jeg og Nesa tekstet gjennom hele programmet om vår deilig Tim Riggins er!!! Noen som er enig???



Bildet er av meg fra Halloween da jeg var bikerbabe.. haha :)


Dette er meg og Lana, hun er superkoselig!!


Dette er resultatet etter en smultringbakedag før jul hos mine norske venner!

Jeg og Meliame (Jame) før kor-konserten vår!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå koselig med noen bilder igjen:) Mange som spurte etter deg i dag også. Hilser fra Jorun, Nancy, Monica (Holanger), Gro og ja, Melissa Wiik var forresten også på menighetslunsjen i dag. Hun spurte hvordan du hadde det, og sa jeg måtte hilse til deg. Kjæresten hennes var også der. Prata akkurat med pappa på telefon fra Lillehammer. Han var veldig overraska over hvor bra laget herfra gjorde det på cupen. Mathias hadde skårt masse mål. Moro...Kos dæ masse på tur med Vanessa og familien. Knus(på dansk)

Anonym sa...

Det var deilig å se deg igjen:) Brunt hår? Var det sånn 1 gangs farge eller noe? Cupen var morsom. Jeg og Christine spilte på Eirik, Finn - Håkon, Cato, Robert og Magnus:) Det var veldig gøy, tross at jeg syns innebandy ikke er SÅ gøy:P Men jeg scorte 7 mål, hurra! Men vi kom ikke videre da, men var veldig gøy. Koselig å treffe folk og snakke og sånt. Jeje. Du skulle vært der. Miss u. Nå holder jeg på å dø av trøtthet. Kom hjem halv fem i natt:/ love u

Anonym sa...

Flotte bilder! Det var gøy på cupen.
Det gikk mye bedre en forventa. Mathias, Ole Martin, Vegard, Marlene,Anine, Glenn mfl storspilte - Keeperen var ikke verst heller. Vi vant 4 av 5 kamper og i to av de snudde vi underlege til seier. Dessverre fikk jeg en vridning i kneet slik at je er aktivt sykemeldt i to uker. Skal dra til Sarpsborg og hente en brukt støtfanger til mondeon i dag. Kos de åp hytta!

Anonym sa...

Kan du komme hjem å måke snøøøø!!!:)

Melinda sa...

M - høres koselig ut!!

H - Brunt hår? Nei. Men røtter, fett hår dratt bakover? Ja. hehe =) Jeg liker alltid innebandy cuper, men er alltid mye penger og lite søvn :P

Gert? Pappa - Godt å høre at dere gjør det bra... Men med Mathias på laget er det jo ikke så rart, han spilte jo innebandy:P Du? Sykemeldt? HAHAHA, what a joke XD

Mama - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!

Anonym sa...

Helt riktig! Han har ikke vært sykemeldt én eneste time! Men, nå sykler han ikke. Han kjører! I dag slipper du å komme å måke for det regner! Skal likevel ut å gå en tur med Marion nå. Gleder meg til å høre fra hytteturen:)