mandag, januar 05, 2009

Første dag på skolen

Ja, det var nesten som første dag på skolen igjen! Hehe, bare såå mye mindre nervøs denne gangen=) Men det var myyye kaldere i dag! Rundt 10 grader, men ikke alle rommene hadde så altfor bra varmeannlegg! Jeg hadde ikke sovet mye heller, men var overraskende ikke så trøtt... Fotballtreninga var HARD, men det trengte vi etter juleferien! Nå ser jeg slutten av en One Tree HIll episode med Angels and Airwaves.. Jaja, skal få laget meg en smoothie og tatt fram en calculus bok etter hvert hehe.. tschüss, bis morgen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Back to school! ikke sant det er hardt :)

Savner deg veldig... nå begynner jeg snart å telle ned til du kommer hjem! suss<3

Melinda sa...

Yeeey:) Det blir deilig med sommerferie, kjenner jeg... MEN nyttårsforsettet er å leve i nuet, så jeg må si det skal bli deilig med tentamener:D Haha! Blir hvertfall deilig å sove en halvtime lengre om morgenen eller no:P hehe!! Hva skal vi gjøre til sommeren, da?

Anonym sa...

Jaaaa, nå teller vi ned til sommerferien!:)Men, helt riktig , kos deg og opplev så mye du kan mens du er der... Skulle hilse til deg fra mange på lærerstevnet bl.a. lærere som Sigrun, Elbjørg, Claes..og mange flere som spurte hvordan det gikk med deg i USA. Vi skal male litt vegger på kjøkkenet og stua når julepynten er rydda ut. Pappa kunne tenkt seg litt hjelp til det av deg, vet du:)

Anonym sa...

Hei vennen=) Tilbake på skolen ja. Nå sitter jeg i timen til Paul:( moro du. Og jeg skal ha prøve allerede i morra!! Stakkars meg. Jaja. Fotball er alltid hardt etter jula, men det er nok mest fordi du har spist mye kaker, er sånn for meg i hvert fall:P hah.

Savner deg. Tiden går ned til du kommer hjem. Håper du har fått brevet ditt nå!!<3

Anonym sa...

Saa koselig, mamma - ja, julepynten er ikke rydda ut enda? Ja, jeg skulle gjerne ha hjulpet pappa, jeg! Mens du og Mathias er ute og shopper! hahahaXD

Henri - timer med Paul er alltid festlig! Bare aa jatte med og spor masse sporsmal=)Ja, det er hardt med fotball, men deilig aa bevege seg igjen, selv om det gjor veldig vondt neste dag! hehe! Har enna ikke fatt noe brev... I will let you know! Ja, det narmer seg mer og mer.. Snart er jeg halvveis!