onsdag, mai 27, 2009

Gratulerer med dagen, Henriii

Yees, jeg vet jeg er for sen - men ting har vaert HEKTISK her i det siste.. Og for lite soevn og masse lekser har gjort det vanskelig aa skrive noe her... Meeen jeg og 10 andre jenter sang bursdagssangen morgenen den 25.mai - saa du vet jeg ikke glemte deg:)

Henriette og jeg har vaert gjennom tykt og tynt fra gangen jeg foerst ble kjent med henne i Adventkirken i Drammen og gjennom barneskole, ungdomsskole og videregaende! Har vaert utrolig rart aa vaere saa langt borte, men snart blir vi gjenforent igjen - da blir det staaas!! Savner deg masse, og er supergla i deg :)

3 kommentarer:

mamma sa...

Heisan:-) Nå er Mathias og jeg hjemme fra Kreta. Vi har hatt ei utrolig flott uke, men nå trenger vi å sove noen timer. Har kost meg med bloggen og sett noen aldeles flott resultater. Kjempebra jobba, Melinda! Utrolig at det går an siden du er med på så mye sosialt samtidig:) Snakkes!

Melinda sa...

så gøy - gleder meg til å høre masse om Kreta! Ja, bloggen har forhåpentligvis blitt litt oppdatert siden sist. Og mens dere har vært borte har jeg hatt anledning til å snakke med pappa flere ganger:) Han er på Ekebyholm nå, sant? :) Ja, skjønner ikke åssen jeg har klart det, jeg.. Skolearbeid er sist på prioriteringene mine :P

Henrii sa...

Takk, Melinda:D var en herlig dag! Du skulle vært her den helgen.. var veldig koselig<3 Nå kjører ejg rundt i min bmw også... deilig!!