fredag, mai 22, 2009

trett

Helt siden jeg var i San Francisco og snakket norsk, er det vanskeligere a snakke perfekt engelsk igjen.. Jeg begynner a putte norske ord her og der igjen, saann som i begynnelsen. Oh well... det gar fint, jeg tar meg jo i det etterhvert. Na er vi i datarommet for a gjore research pa et kjemiprosjekt vi skal ha, men jeg gidder rett og slett ikke.. Er trott, og har to prover i dag, som jeg ikke er forberedt til... Eg er redd! Skulle ogsa ha hatt forste utkast til et essay klart, men jeg har bare skrevet en side. I gar, nar jeg skulle ha gjort alt dette var jeg nemlig pa en graduation! Det var goy :) Det var en jente som graduerte fra 2.aaret pa community college. Det betyr at hun har en Associates Degree (hvis det sier dere noe). Hun gar i kirka mi, forresten.. I Ephesus.. Og etterpa dro vi hjem til noen folk sitt hus og spiste.. Masse deilig mat! Rundt klokka halv elleve skulle de ut a bowle, men jeg tenkte jeg matte nesten komme meg hjem... A gjore litt lekser og sann og sove.. haha.. Men naa blir det langhelg! med fullt program. I dag skal dianne ha poolparty, saa er det program i en annen svart kirke, i morgen er det fulldags program i Ephesus med folk fra out of town, og sondag blir det enten Great America, stranda og sleepover. Mandag har vi ogsa fri, for det er Memorial day.. Sa da skal jeg pa strana med Christian Club :D Yeey! adios amigos

1 kommentar:

stephanie sa...

åhh va kul du har!hoppas du hadde det kul i helgen med allt du skulle^^ idag var jag i din hemby:P hehe! saknar dej. SNART KOMMER DU HEM:)